Verkoop van drumbak (waarschijnlijk domme vraag)

Snaek

Ouwe rot
Ik heb mijn Alesis SR-16 "verkocht" aan iemand via marktplaats, alleen krijg het geld maar steeds niet binnen...
Eerst was het een kwestie van het verkeerde rekening nummer. Nu heeft de meneer het goede rekening nummer te pakken, alleen vertelt hij mij dat ie het via de post stuurt. Ik vraag mij echter af hoe dit kan, want hij heeft mijn adresgegevens niet :stupid

Mijn vraag is dus eigenlijk, kan men geld overmaken via de post, zonder de adresgegevens te hebben van de begunstigde?

Alvast bedankt.

edit: Ik heb de drumbak overigens nog niet opgestuurd, uiteraard

Mijn vraag is dus eigenlijk, kan men geld overmaken via de post, zonder de adresgegevens te hebben van de begunstigde?

Zou jij iets kunnen opsturen zonder adresgegevens? ;)

edit: Ik heb de drumbak overigens nog niet opgestuurd, uiteraard

Houden zo. Lekker aan een ander verkopen. :peukie:

Bedankt voor de reply.

Ja, ik dacht ook al, domme vraag. Maar misschien stuurt ie het naar de bank of zo (hij zegt wel: "per post overgemaakt"), die het dan vervolgens afhandelt en naar mijn rekening nummer stuurt (want mijn rekeningnr heeft hij wel natuurlijk), maar dit is een ontzettend omslachtige manier, lijkt mij.

Ik vind het zo vreemd, want het is niet alsof hij me op deze manier geld afhandig gaat maken, wat voor baat heeft iemand hierbij, behalve iemand anders tijd verspillen?

Jazeker, ik wacht het de komende paar dagen nog even af, daarna verkoop ik 'm inderdaad mooi verder. Ik reken nergens op....

Ik zou zeggen...stuur hem een mail waarin je zegt dat ie kan fluiten naar zijn drumbak.

Als ie hem zo graag wil kan ie er ook voor zorgen dat het geld snel en correct overgemaakt kan worden ipv. met allemaal zever verhalen en acties op de proppen te komen.

Zo een hekel aan die Marktplaats figuren die niet normaal handel kunnen drijven.

Laatst gewijzigd:
Het kan ook iemand zijn die net als ik zijn bankzaken niet via de computer doet. En eerst een overschrijving naar zijn bank moet sturen(waar meestal een paar dagen overheen gaat). Mijn reden hiervoor is dat ik nogal digibeet ben, en daarom dus geen risico met m'n bankrekening wil lopen.

Als je hier kunt posten dan kun je ook internetbankieren ;)

Hetzelfde ging door mijn hoofd, maar ik dacht laat maar :P

Ik heb het geld vandaag wél binnengekregen, dus het was allemaal wel echt, blijkbaar. Gelukkig maar :)

Nog bedankt voor de hulp verder sf-ers.

Groet,
Snaek

Het kan ook iemand zijn die net als ik zijn bankzaken niet via de computer doet. En eerst een overschrijving naar zijn bank moet sturen(waar meestal een paar dagen overheen gaat). Mijn reden hiervoor is dat ik nogal digibeet ben, en daarom dus geen risico met m'n bankrekening wil lopen.

Haha, dat is wel heel schattig. :)

Dat is een van de dingen die ik zo leuk vind van synthforum: aan de ene kant is iedereen helemaal gek van (moderne) techniek en snufjes, maar tegelijkertijd heerst er veel internetfobie, dragen mensen aluminium hoedjes, viert jaren '70 links onderbuikgevoel hoogtij en wordt er uitgebreid gebakkeleid over samenzweringen rond internetstraling en GSM masten. :mega:

Laatst gewijzigd:
Back