Nino
Ingeburgerd
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een digitale piano met en lekker spelend klavier en 88 gewogen toetsen, en ik wil er graag een goede piano, rhodes, strings en orgel (hammond?) in hebben zitten. ik weet zelf niet echt in welke richting ik moet gaan kijken dus vandaar dat ik het hier aankaart. Ik hoop dat jullie me wat kunnen aanraden. Mijn budget ligt zo rond de 1000 euro
groet, Nino
[edit: ik ben wel wat van kurzweil tegengekomen, de Kurzweil SP2XS maar dan ga ik geloof ik al meer richting stage piano ga en weet niet of de gewenste sounds erin zitten vooral omdat ik niet veel filmpjes ben tegengekomen en ik niet ff naar feedback ofso kan
]
groet, Nino
[edit: ik ben wel wat van kurzweil tegengekomen, de Kurzweil SP2XS maar dan ga ik geloof ik al meer richting stage piano ga en weet niet of de gewenste sounds erin zitten vooral omdat ik niet veel filmpjes ben tegengekomen en ik niet ff naar feedback ofso kan
]
Laatst gewijzigd:
Privia PX-serie ècht aanraden, net als jij zocht ik een redelijke digitale piano, liefst met ook wat goede Rhodes en eventueel meer geluiden, ik heb toen alles wat er stond tot een euro of 1200 in de winkel staan bespelen. De PX-120 gaat voor 550 euro, de PX-320 (die ik heb) voor 700, waarbij de PX-320 naast de 11 direct via het frontpaneel te kiezen geluiden nog een paar honderd extra geluiden heeft. Vond ik zelf niet belangrijk, maar de PX-120 was niet op voorraad toen ik wilde kopen.