Serenity - Armin van Buuren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mja, geluidjes vind ik zelf een beetje te 'standaard'.

Mis het "woohoo" gevoel..

Eh, dit klinkt niet echt als Serenity en de kickdrum overheerst ook behoorlijk.

Probeer eens iets als:
Code:
hoog: A---A---A---G---G---G---C---F-E-F---F---F---E---D---D---Db--Db--

laag: D---C---Bb--Bb--C---Bb--A---A---Bb--A---G---G---Ab--Ab--A---A---

(even heel erg uit de losse pols, de eigenlijke melodie is natuurlijk weer wat anders).

Waarom de melding een een uurtje gemaakt?

Alvast indekken?

Buiten dat vind ik zo'n melding eerder getuigen van gemakzucht en daar klinkt het nummer ook naar.

Paul

Tja, ik heb geen dure Roland GSX 700 zoals die Jan Vayne. Dan ga ik er ook niet veel moeite in stoppen. Oh jee, en nu gaan we moeilijk doen over een illegale Synth?
Voor mij is dit gewoon speelgoed. Sonar is ook illegaal, btw :)

Oei.. krijg nu 't "rode doek wapper naar een dolle stier"-gevoel nu je het openlijk verkondigt dat je met illegale software werkt..

Je doet maar hoor, maar verwacht niet al teveel medewerking van de meeste leden hier als je problemen hebt/krijgt met 't gebruik van je programma's.

Tja, ik heb geen dure Roland GSX 700 zoals die Jan Vayne. Dan ga ik er ook niet veel moeite in stoppen. Oh jee, en nu gaan we moeilijk doen over een illegale Synth?

Voor ons is het ook speelgoed, alleen rekenen wij ons speelgoed keurig af

Nou, bedankt allemaal voor de aanmoedigende kritieken. Ik ga zelf maar wat in elkaar pielen, want iets namaken is wel lastig. Alhoewel ik gisteren hier wel een goede Daft Punk zag staan.

Serenity was mijn eerste wanproduct, laten we het daar maar op houden. :)

Nou, bedankt allemaal voor de aanmoedigende kritieken. Ik ga zelf maar wat in elkaar pielen, want iets namaken is wel lastig. Alhoewel ik gisteren hier wel een goede Daft Punk zag staan.

Serenity was mijn eerste wanproduct, laten we het daar maar op houden. :)

Owja die Daft Punk van mij, dank je.. Ja dat is eigenlijk ook illegaal hè.. tsja officieel dan ik neem aan dat de heren van DP er wakker van liggen heheh.. maar gewoon lekker verder pielen, het belangrijkste is dat je er lol in hebt, en je merkt vanzelf dat je er steeds een stukkie beter in wordt.

EDIT: oja en voor wanproducten hebben we ook een mooi topic http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=42999 :D

Tja, ik heb geen dure Roland GSX 700 zoals die Jan Vayne.
Die heb je ook helemaal niet nodig, want da's gewoon een piano en verder niks.
Dan ga ik er ook niet veel moeite in stoppen.
Denk je dat je met deze instelling ergens komt?
Oh jee, en nu gaan we moeilijk doen over een illegale Synth?
Ja. Jouw gedrag zorgt er voor dat ik er meer voor mag betalen. Verder zit in de forumregels dat illegale software hier niet getolereerd wordt.

Je hebt in ieder geval de juiste instelling om nooit iets op dit gebied te bereiken. Je kunt overigens gelijk ophouden wat betreft andere plugins downloaden; er zit er geen bij die gebrek aan talent of doorzettingsvermogen kan compenseren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back