De grote eigengemaakte coverdraad VOOR ALLE LEDEN!!

Hans de Vries

Bob the Knob
Bij vergissing heb ik drie covers van mijn band in een draad gezet waar kennelijk iemand 23 pagina's nodig had om ons te vertellen dat ie niet weet hoe ie geduld moet opbrengen...

Nu eens een draad waar IEDEREEN covers (dus GEEN eigen werk) kan plaatsen en laten beoordelen/-discussiëren....

Dus mensen, kom maar op met de resulaten van je noeste studio, zolder of live arbeid!!

Maarmaarmaar...ik heb mijn covers al gepost in "plaats hier één van jouw covers" en in "maak een bekende melodie na"...

Maarmaarmaar...ik heb mijn covers al gepost in "plaats hier één van jouw covers" en in "maak een bekende melodie na"...
Nou, dan post jij hier toch niks? :engel:

Dat zal voor iedereen het beste zijn denk ik. :D

Nee, ik kijk wel even hoe ik handig die bijlagen ook hier in een postje krijg gepropt. Ik ben benieuwd naar het coverwerk van anderen!

Ghehe,. SFC-Afscheidingsbeweging de Vries!

Als t maar niet terroristisch wordt!
Het ene moment sta je met je toto-bandje op t podium,..
Het andere moment staan de lui van de BVD je uit de par-spots te peuteren.

Nou, dan geef ik maar een startschot...

Hier is onze versie van een nummer dat ik vroeger dodelijk saai vond. We hebben het flink opgepimpt en de drumsolo verwijderd. In-A-Gadda-Da-Vida van Iron Butterfly door Van Beukenstein (de studio versie).

Benieuwd naar kritiek!

nou, in ieder geval een stuk beter dan het origineel.

maarre,... moeten jullie geen eigen nummers skgrijven??

het bandje is er goed genoeg voor, lijkt mij.

:koffie:

Ik vind m erg tof. Vooral die extra sync-lead klinkt er lekker bij en de gitaren zijn ook lekker ruig. Tof!

nou, in ieder geval een stuk beter dan het origineel.

maarre,... moeten jullie geen eigen nummers skgrijven??

het bandje is er goed genoeg voor, lijkt mij.

:koffie:
Wordt aan gewerkt...

Iemand anders een vette koffer?

Ik vind dit wel een aardige cover...

De grote eigengemaakte coverdraad VOOR ALLE LEDEN!!
Bij vergissing heb ik drie covers van mijn band in een draad gezet waar kennelijk iemand 23 pagina's nodig had om ons te vertellen dat ie niet weet hoe ie geduld moet opbrengen...

Nu eens een draad waar IEDEREEN covers (dus GEEN eigen werk) kan plaatsen en laten beoordelen/-discussiëren....

Dus mensen, kom maar op met de resulaten van je noeste studio, zolder of live arbeid!!

Wout

Sjonge, jonge... DUIZENDEN synthforumleden en NIEMAND post een covertje?!? :?

Dan gooi ik er nog maar eens een tegenaan...
Ik had 'm in een andere draad al eens gepost, hier dan nog maar eens..
En vóórdat iedereen het vraagt: gewoon met een JV1080, standaard waveset, zelfgemaakt soundje...
Jump (Van Halen), studioversie door Van Beukenstein...

Sjonge, jonge... DUIZENDEN synthforumleden en NIEMAND post een covertje?!? :?

Misschien wil niemand de prille romance tussen jou en "the Brad" :luv: verstoren!
Zulke tere zaken kun je beter in alle rust laten opbloeien en vanaf een afstandje
gadeslaan!:D

Maar dat terzijde,. Helemaal niet gek,..die van Halen cover,. dude,.. goeie vocals ook. :okdan:

En ff edit,.. Maak alleen eigen songs,.. dusss,..Ik heb geen covers om te posten,.. anders zou ik t wel doen
'kZing weles wat hendrix en bob met acoustische gitaar als ik dronken ben of erg stoned ofzo,..
Maar die recordings zijn x-rated!!!! Nee wacht ,. xxxxxx-rated

Over Chung Kuo: Ik vind dat de klankscapes in het Vangelis origineel wat meer "leven" en wat breder klinken. Ik miste wat variatie in de verschillende lead-klanken en als je de bas en het pianogeluid die het ritme verzorgen ook wat meer had gevarieerd, was het eigenlijk helemaal niet slecht.

Over die eerste Robert Miles mp3: Heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem: te weinig variatie, waardoor je snel uitgeluisterd raakt. Over de Mike Oldfield kan ik kort zijn. Als je geen zin hebt om het goed en met alle subtiliteit te spelen, doe het dan vooral niet. Zo doe je het stuk te kort. De klanken van Chariots of Fire bevallen me beter, daar is meer aandacht aan besteed.

Back