Behringer MX2442 Reparatie

Blinx

Totally addicted to bass
Het is zo ver mijn mixer heeft het nu echt begeven=(, ik kan hem laten repareren voor 100-200 euro. Is dit een redelijke prijs?? HIj versterkt het geluid bijna niet en er komt uit verschillende kanalen een luide brom.

Hoe weet je dat het voor dat berag echt gerepareerd kan worden (en niet veel meer bijvoorbeeld)?

Lijkt mij op zich een redelijke prijs als je daarna wel weer een paar jaar vooruit kan met die 2442

Ik had contact opgenomen met Behringer Support NL die hebben doorverwezen naar een bedrijf in maastricht dat Behringer reparaties doet voor apparaten die geen garantie meer hebben. Hun heb ik een mailtje gestuurd met mijn problemen met de vraag wat de kosten waren. Hun gaven dus op dat het tussen 100-200 zou gaan kosten, helaas wel onder voorbehoud....

Persoonlijk zou ik de 2442 gewoon laten repareren. Het lijkt mij een mixer die dat wel waard is. Waarom breng je 'm niet toch naar Maastricht en laat je 'm repareren met prijsopgave vooraf. Kun je dan altijd nog besluiten of je het te duur vindt. Ben je wel onderzoekskosten kwijt, maar ja, dat hoort erbij.

Er heeft nu even iemand naar gekeken met verstand van electra etc. die zegt dat mijn voeding niet goed is. Toch is ff kijken of ik bij iemand hier op het forum zijn voeding van een behringer mag gebruiken. Mocht ie dan nog niet werken laat ik hem wel rapareren

Wie heeft er een behringer mixer (met 19" voeding) en wil mij helpen

Wie heeft er een behringer mixer (met 19" voeding) en wil mij helpen

Ik ben er misschien achter wat het probleem met mijn mixer is, de voeding.

Kan ik misschien bij iemand die een behringer heeft met zo een 19inch voeding mijn mixer in zijn voeding doen en kijken of het daaraan ligt? Dat zou mij misschien 200 euro schelen

Een goede, service gerichte zaak zou je misschien ook wel kunnen helpen. door je een voeding te lenen? En anders toch door jou je geluidstafel even mee te laten nemen ne hem er daar aan te hangen. Succes.

ik heb ook een behringer (UB1832 fx) en die serie die jij hebt kun je tegenwoordig best goedkoop aankomen.

ze zijn niet duurder dan 300 euro dus als je al 200euro moet betalen voor een reparatie is nieuw misschien ook wel te overwegen. ik woon in haarlem

Origineel geplaatst door sander
242A? Bedoel je niet 2642A toevallig? Zoja, die heb ik en dan kan je langskomen met je mixer.

Ho! Een 2642 is heel wat anders en gebruikt ook een andere voeding dan de 2442. Dus ff goed opletten... voordat je zekering opblaast o.i.d.

ik heb ook een MX2442 (ook met inputs achterop i p v bovenop). Maar ja, ik woon wel in zuid-limburg....

Origineel geplaatst door sander
242A? Bedoel je niet 2642A toevallig? Zoja, die heb ik en dan kan je langskomen met je mixer.

Het is de MX2442, maar volgens mij heeft deze de zelfde voeding zo een lelijk bruin ding

Origineel geplaatst door Pjotr G
ik heb ook een MX2442 (ook met inputs achterop i p v bovenop). Maar ja, ik woon wel in zuid-limburg....

Hmm, ff afwachten wat voor voeding sander heeft. En ff kijken waar hij woont...

Wat ik wel kan doen is eventueel bij jou langs komen, en als het niet werkt door rijden naar maastricht (daar zit die Behringer reparateur)

kan ook nog, hou wel in de gaten dat ik alleen in de weekends in limburg ben

Owke dan word het waarschijnlijk dus pas volgende week, in ieder geval alsvast bedankt voor het aanbod!!

Zoiets als dit:
PSU150WATTSsilver.jpg

Of gewoon een klein blokje?

Ik denk dat je er alleen maar nog veel meer problemen mee krijgt... geld mooi apart voor een nieuwe Blinx of desnoods een goede 2ehands mixer. Als behringers eenmaal brokken heeft is het één en al ellende!!!

gr. Mario

Eerst effe kijken of het niet die voeding is... En daarna kijken wat de reparatie kosten zijn. En daarna ga ik pas kijken naar een nieuwe mixer mochten die kosten te hoog zijn.

Back