[CHEAP] juno60+808 voor €150,- ??

let wel op dat de 808 niet werkt...het staat onze onwetende opruimende vriend nog vaag bij dat 15 jaar geleden in zijn drumdoos een zekering is doorgebrand.....als je denkt dat t makkelijk te vervangen is neem je natuurlijk een risico. Maar ja, 150 euro is niet veel :)

Dacht ik ook ja, maar er is al een jojo zo slim geweest om de vraagprijs te bieden... Of diegene koopt het nu al, of hij gaat tenminste als 1ste kijken, en laat ik nou net even geen geld hebben... ;{ want een deal als dit komt wel bovenaan in de Record book of unfair deals zal ik maar zeggen...

tja, misschien is het wat ;)

ik wacht af op reactie van m'n bod.
Heb ook al gemaild, maar nog geen reactie

150 voor een nummertje 60 en 808 .:L

Vins

Ik geloof deze advertentie niet. Hij lijkt de veel op een naaistreek. De termen: zolder, band, nr.60 en nr.808, drumbox. Dat zijn er een paar teveel om de indruk te wekken dat hij geen idee heeft waar hij het over heeft. Ook de uitspraak:

ik weet niet als alles nog werkt het staat me nog ergens bij dat de drumbox een zekering of wat is doorgebrand

Ligt er te dik op. Voor je iets verkoopt check je eerst altijd of het werkt, en als je denkt dat het een zekering is dancheck je die toch als allereerst.

Nee, ik durf er bijna mijn 808 op te zetten dat het een hoax is.

Ik geloof er ook helemaal niks van, om dezlefde redenen als vriend Omiel. Daarbij, zo'n gozer heeft toch internet, als je iets wil verkopen kijk je toch even wat je hebt? Er staat met koeie letters op een roland type nr. 60 dat het ding JUNO 60 heet. Misschien moest er geen 'band' staan maar 'brand', en waren na die 15 jaar oude brand de letters JUNO eraf gebladerd... Dat is al een stuk aannemelijker, toch? Maar goed, wie gaat kijken? Ik kan niet zeggen dat ik niet nieuwsgierig ben.

Iemand al iets ondernomen?? Ben benieuwd wat het uithaalt.

Ik heb geboden en gemaild, maar tot nu toe geen reactie.

Zal wel op niets uitlopen, maar we wachten nog even af.:erm:

Vins.

hijsalweerweg

hijsalweerweg

aangezien iemand zoals zoe.... enzo bestaat,..[de synth wegenwacht ]
waarom rennen er geen 100dsfers achter zo,n malloot aan!!!
- die dat [kapot of niet ] voor zo,n bedarg weg doet
of is de tijd echt voorbij dat nietswetende mensen high-tekno spulletjes in schuure hebben liggen ?
- ik neem dat er ergens nog wel een 606je of 303 tje op zolder bij het oude spaalgoed ligt hier en daar ,....
er zijn altijd wel van die .........??@

Zit wat in maar ik neem aan dat het actieve deel van dit wel-georganiseerde forum dus de conclusie trekt dat we daar beter niet op zaterdag ochtend met zijn 20-en op de koffie zullen gaan komen om met zijn allen even de apparatuur van deze meneer door te lichten en te besluiten (strootjes trekkeee) wie het mag kopen. Ik denk er een dat gaat doen en deze, misschien wel, ultimatebargain buit gaat binnenhalen :L

Re: hijsalweerweg

Re: hijsalweerweg

Origineel geplaatst door rondroyd
aangezien iemand zoals zoe.... enzo bestaat,..[de synth wegenwacht ]
waarom rennen er geen 100dsfers achter zo,n malloot aan!!!
- die dat [kapot of niet ] voor zo,n bedarg weg doet
of is de tijd echt voorbij dat nietswetende mensen high-tekno spulletjes in schuure hebben liggen ?
- ik neem dat er ergens nog wel een 606je of 303 tje op zolder bij het oude spaalgoed ligt hier en daar ,....
er zijn altijd wel van die .........??@

hahahaha de wegenwacht

ik had ook een giganties bod gedaan op die spullen maar niks meer gehoord
dat zijn dingen die vaak voorkomen je hoort niets meer of achteraf dat het spul al is verkocht
dat er nog spullen rondzweven hier in nederland geloof ik wel omdat ik het nog regelmatig tegenkom bij mensen
stom voorbeeld: kreeg laatst een flightcase graties van iemand en 3 dagen later heb ik hem verkocht (oh wat was ik dronken van de winst)
het is een kwestie van goed zoeken ,zorgen dat je geld achter de hand hebt dat je meteen spijkers met koppen kan slaan
maar jammer genoeg kan je niet alles hebben en ik zelf ga ook niet overal meer achteraan
die koopjes van 100€ voor een 303 kan je wel vergeten omdat je eigenlijk al van te voren weet dat er altijd iemand wel het 4 dubbelle bied dus je zal meteen grof moeten bieden om die persoon te kunnen overtuigen
dus de beste bieder loopt er uiteindelijk mee weg en dat zal met deze advertentie ook gebeurd zijn waarschijnlijk

Zo heb ik een keer dit in 'de Vondst' gezien: MS-10 + MS-20 + SQ-10 voor 100 GULDEN ..
Dit was GEEN grap; waren in 'normale' staat; en al WEG !! :(

cheap o

cheap o

tja
zo heb ik oit [let wel oooooit ]
een moog mg 1 radio shack gekocht voor 275gld
en dat was mn eerste introductie met moog ,
zeker geen verkeerde ,want de mg 1 iss voor die centen een hele leuke bak
maar dat zie je toch eigenlijk bijna niet meer
als er roland op staat of arp/moog
dan heeft het tegenwoordig gelijk eeen prijst ticket erop staan
internet is voor elke ,synth,leek een prima price-index .
misschien is die pricelist toch een goed idee [andere thread ]
latert tha R..

Kennen jullie die van dat oude dametje wiens overleden man synthesizer componist was en die van zijn oude rotzooi afwilde? Ik heb haar aan de telefoon gehad...

Ik kwam op Marktplaats zo'n 8 jaar geleden een Synton Studio System 3000 tegen voor.... jawel...

100 gulden (zelf afhalen).

Natuurlijk was het ding al weg, het dametje in kwestie werd horendol van alle telefoontjes.

Wel 'scoorde' ik 4 jaar later een Yamaha CS 15 voor 150 gulden, van een oudere man die het ding had gekocht voor z'n 14 jarige kleindochter die op keyboard les wou maar niks met het ding aankon. Z'n vrouw had een al stofkap gemaaktvan zwart zijde met daarop 'Yamaha' geborduurd. Ik wordt nog week als ik er aan denk...

Back