Nicolas 2000
It's a household name
Het wemelt hier anders wel van de draadjes over exact dit soort excessen...Neem nou de Korg MS-20 op marktplaats voor 1500 euro en de Roland TB-303 op kazapa.be voor 2899 euro.
Maar daar hoor ik nooit iemand over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het wemelt hier anders wel van de draadjes over exact dit soort excessen...Neem nou de Korg MS-20 op marktplaats voor 1500 euro en de Roland TB-303 op kazapa.be voor 2899 euro.
Maar daar hoor ik nooit iemand over
Ik denk niet dat hij zwaar onderschat is hoor. Maar de hands-on van de JP8 heeft ie niet, zelfs niet met programmer.een zwaar onderschatte synth en ik denk dat dat komt omdat hij (als module) er niet indrukwekkend genoeg uit ziet?

Write knopje?het toch niet voor elkaar kreeg om een sound fatsoenlijk op te slaan.
Volgens mij is elke zichzelf respecterende studio overgestapt op software. Zeker voor de dance achtige zaken.Elke respectabele studio heeft er wel één staan, is in vele (80 & 90) top hits gebruikt.
Write knopje?
Oja, daar liep ik pas ook tegenaan maar als je tegen die melding aanloopt zet je natuurlijk write mode op ON.Ik weet het niet meer. Ik weet wel dat ik op mijn MKS-50 wel eens vaker geluiden kwijt was omdat het ding niet echt handig werkt. Bijvoorbeeld na het opstarten standaard in 'WRITE OFF' staan kan een goede zijn.
+1, hou me verder maar buiten de discussie, het is me wel duidelijk inmiddels, succes met de koop/ verkoop !, vr.gr.mwa, de beste.....
het is wel een leuke polybak.....
maar een sh-5 is toch niet te vergelijken met een polysynth?
mwa, de beste.....
het is wel een leuke polybak.....
maar een sh-5 is toch niet te vergelijken met een polysynth?

Oei oei, er zit toch echt wel een wezenlijk klankverschil tussen de SH-5 en de MKS-80 zeg...![]()

Hij maakt ook geen directe vergelijking. Hij zegt alleen dat de SH-5 de top is van de analoge discrete synths maar dat dat bij polyphone cem based synths anders is (waarbij de top dus of mks-80 of JP8 is (volgens sommigen)).