Ik zet een plaatje op, draai een dikke joint, rook die joint, dan ben ik op een gegeven moment zo stoned dat alles wel goed klinkt, op dat moment vind ik dan ook het stukje te samplen muziek. Ik druk op record bij mn MPC60, sample voor een bepaalde lengte en draai een een nieuwe joint. Nu ik dus dat stukkie muziek heb en al aardig draai in mn hoofd ga ik naar optie 6 in het sound menu. Hier begin ik creatief te knippen want dat zeggen ze altijd, bij die ouwe samplers knipten ze te vroeg en daardoor klinkt het beter dus ja wie ben ik om het dan goed te knippen, lekker los dus!
Nu heb ik die sample en geen drums dus dan moet ik die nog samplen, gelukkig heb al aardig wat floppys met drums verzameld dus dat hoeft niet altijd, dit is meestal wel het moment dat ik nog een joint draai. Nou ik sequence die zooi door een beetje op die pads te rammen en dan vindt ik het meestal wel best. Dan ga ik het door mijn net nieuw aangeschafte effectenrack gooien (thanks RSB

) en dan gaat het naar mijn Tascam recorder vanwaar ik het via USB naar mijn laptop sleep om er MP3tjes van te fixen.
Als je de onzin er een beetje tussen uitfiltert heb je wel het process zoals ik het doe, hoop dat je er wat aan hebt.