girls on synth

Die kenden we hier nog niet...

Mijn zusje zei dat ze een beetje uitgekeken was op haar piano omdat ze daar alle liedjes die ze leuk vond bijna niet op kon spelen. Aangezien ik toch ga verhuizen en er niks mee kan doen de komende twee maanden, verkast mijn JX-3P nu die kant op. Klinkt snel goed, redelijk simpele architectuur maar wel veelzijdig. Kittig sequencertje. Prettig uiterlijk.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren :okdan:

waarom wendy carlos erbij staat snap ik niet zo...

ook zie ik Alicia Keys niet...

en ja nic endo is wel een beauty :

Attachments

• Nic+Endo+nails.jpg
    Nic+Endo+nails.jpg
    37,3 KB · Bekeken: 95
en ja nic endo is wel een beauty :

Die muziek van haar is echt KUTTTTTTTTT, echt een van de aller aller aller slechtste dingen die ik ooit heb gehoord !! Ze is volgens mij ook alleen maar bekend en gewaardeerd vanwege Atari teenage riot (wat ik ook echt kut vind).

Tja er is nou eenmaal een grote misconceptie dat er gedacht wordt dat synthmuziek gemaakt door vrouwen per se goed is terwijl dat lang niet altijd zo is

Laatst gewijzigd:
Tja er is nou eenmaal een grote misconceptie dat er gedacht wordt dat synthmuziek gemaakt door vrouwen per se goed is terwijl dat niet zo is
Juist op dit forum is dat merkbaar

Daar gaan we weer :D bakkie popcorn ? :doei:

Nic Endo is zeker een mooie vrouw, luisterde vroeger nog wel veel ATR (Atari Teenage Riot)

Hierboven is Sister Bliss, toetseniste van Faithless

Mijn zusje zei dat ze een beetje uitgekeken was op haar piano omdat ze daar alle liedjes die ze leuk vond bijna niet op kon spelen. Aangezien ik toch ga verhuizen en er niks mee kan doen de komende twee maanden, verkast mijn JX-3P nu die kant op. Klinkt snel goed, redelijk simpele architectuur maar wel veelzijdig. Kittig sequencertje. Prettig uiterlijk.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren :okdan:

Ze gaat volgende keer wel op je huis oppassen als jij op vakantie bent waardoor jij na terugkomst je eigen synth-instellingen niet meer terug kent :D

Wat zie ik daar 5 pulses :P lekker polyfoon waldorf pulse spelen :{

en ondertussen staat er totaal geen muziek van die Cikira online :stupid
volgens mij maakt ze niet eens muziek

en ondertussen staat er totaal geen muziek van die Cikira online :stupid
volgens mij maakt ze niet eens muziek
Dat was ik mij net af aan het vragen, welke stijl zou ze maken? Staan wat vage vraag/antwoord lijstjes op haar site.

Back