Nominatie voor "Schallwelle-Award"

meesha74

Muzikant
Effe wat nieuwtjes:

Ik ben genomineerd voor de "Schallwelle-Award 2010". Deze prijs is een initiatief van verschillende duitse instanties zoals platen labels, distributeurs, magazines, radiostations en festivals. Ik ben genomineerd in de categorie "Beste nieuwkomer van het jaar". De bekendmaking vind plaats op 20 februari 2010.

Mijn optreden op Electronic Circus is nu volledig te zien op mijn Youtube kanaal. Daarnaast is ook mijn TV interview op Lokalvision te bekijken.

Vanaf nu zijn nog twee van mijn eerdere albums gratis te downloaden vanaf mijn website. "Titanic" uit 1996 en "A Voyage to the Unknown" 1993-1997. Titanic is niet zozeer een electronisch synthesizer album, maar het bestaat uit mooi melodieën en een bijzondere sfeer. A Voyage to the Unknown is een compilatie van mijn eerste synthesizer werk. Kijk dus op de download pagina van mijn website.

:okdan:

:okdan:

Dat is mooi nieuws. Gefeliciteerd met je nominatie. Hopen dat er wat moois uit komt!

congratz met je nominatie :okdan:

ik heb 3 filmpjes gekeken/geluisterd, en zonder afbreuk aan je muziek te doen vind ik het ontspannende geluiden. Deze toontjes zullen het imo zeker goed doen tijdens ontspanningsessies :D

Mssn heb ik net de 3 rustige aangeklikt?!?!?!

Laatst gewijzigd:
Go for it Meesha....;)

zspcee.gif

En jawel: Ik mocht een prijs in ontvangst nemen!

Onderdeel van de prijs is dat ik mijn eerstvolgende cd mag laten masteren / persen / produceren bij Indisc, compleet met Artwork! Bovendien eindigde m'n CD Novia op de 3 plaats bij de internet stemming voor "Beste CD" en als 2e in de categorie "Beste Artiest". Jippie! :halleluja

Attachments

• 20022010073.jpg
    20022010073.jpg
    52,4 KB · Bekeken: 73
vette shit man, gefeliciteerd

gefeliciteerd! :okdan:

Cool, gefeliciteerd man! Hoe kom je nou op zo'n festival terecht?

Back