wat vinden we van Tone2 gladiator?

musicheaven

Ouwe rot
heb de demo es gedownload en wat op gespeeld en ook eens in de opties gedoken

ondanks dat de specs veelbelovend zijn kan het geluid me niet bekoren

zijn er mensen die hem al intensief geprogrammeerd hebben? misschien mis ik iets, en moet je er echt induiken, maar ik vind de basistoon maar zwakjes

toch een synth waar ik behoorlijk opgewonden van geraakte (en geraak).
De presets alleen al klinken toch errug goed ! (wel weer sterk overgoten met reverb maar ach)

Gladiator staat sowieso in mijn top 5 softsynths. En de recensies liegen er ook niet om.

Ik had een keer een demo gedownload maar je kunt volgens mij alleen presets beluisteren en niet de synth zelf uitproberen... Klopt dat?

Wat mij aantrekt aan de Gladiator is het feit dat de geluiden tussen analoog en realistisch liggen. Het is geen VA en ook geen sampler.
Zuivere harmonische inhoud, dat idee zint me wel.

De overige producten van Tone2 zijn ook aan te raden, vooral hun reverb.

Ik vind 'm erg fijn, ik heb nog niet heel veel theoretische ervaring met het maken van eigen geluiden, maar ik heb er toch al heel wat leuke sounds uit kunnen halen :)

Ik heb een tijdje gepruts met Reason's Thor (ook leuk) maar voor mijn gevoel is Gladiator een stapje verder/dieper

Ik had een keer een demo gedownload maar je kunt volgens mij alleen presets beluisteren en niet de synth zelf uitproberen... Klopt dat?

dacht ik ook eerst, maar het knopje edit is nogal klein

dus dat moet je eerst weten te vinden :-

heb hem dus ook zelf al wat zitten programmeren, en vond gewoon de basissound niet ok

van sylenth van ik die - ondanks mindere specs - een stuk beter

z3ta vind ik nogal blikkerig klinken
massive vind ik echt cut

zijn er nog fijne vsts in die trand? en ja ik ken de meeste van naam of op spelen, maar heb nog maar weinig vsts gevonden die ik echt wooooow vond

dacht ik ook eerst, maar het knopje edit is zijn er nog fijne vsts in die trand? en ja ik ken de meeste van naam of op spelen, maar heb nog maar weinig vsts gevonden die ik echt wooooow vond

Albino dus.

Ik was even te lui om te quoten. Dat was goed quote dus. :stupid

dacht ik ook eerst, maar het knopje edit is nogal klein

dus dat moet je eerst weten te vinden :-

heb hem dus ook zelf al wat zitten programmeren, en vond gewoon de basissound niet ok

van sylenth van ik die - ondanks mindere specs - een stuk beter

z3ta vind ik nogal blikkerig klinken
massive vind ik echt cut

zijn er nog fijne vsts in die trand? en ja ik ken de meeste van naam of op spelen, maar heb nog maar weinig vsts gevonden die ik echt wooooow vond

Gladiator is een beest van een synth, punt. Van lieve pads tot scheurende hc leads. Een VSTi waar je woooow van zegt is de Spectrasonics Omnisphere. 1000en presets, en ontelbare mogelijkheden van het zelf bouwen van geluiden :luv:

Ik vond er helemaal niks aan.
Heb de demo geprobeert na het lezen van alle lovende recensies.
Niet bijzondere sound, presets onboeiend.

Deze synth bied me niks speciaals wat Ni Massive niet kan.

blijkbaar een contreversiele synth :)

ik vind de supersaws en zo wel leuk, maar alles is zodanig over de top en ik twijfel er aan of de geluiden niet zeer veel werk vragen om echt in een mix te passen

maar voor het dikke scheurwerk vind ik hem wel grappig, maar ik heb ook nogal wat slechte dingen gelezen over de klantvriendelijkheid van tone2?

de basissound vind ik enorm kunstmatig,probleem is dat ik massive ook niet echt lekker vond klinken. maar dat heb ik bij de meeste NI producten, ligt misschien aan mij

heb wel zebra eens gedemood, en die sound vind ik heerlijk, ..eerder bezadigd en niet zo over de top, een van de best klinkende synths die ik al heb gehoord
sylenth klinkt ook wel lekker, maar lijkt me wat beperkt he

Lees de protection notes, deze vst is gewoon pure spyware schandalig je kunt nog beter een illegale kopie draaien dan het orgineel installeren

Bericht door een moderator:
Allemaal leuk en aardig maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat NFO bestanden van illegale software worden gepost op dit forum, plaatje dan ook verwijderd.

Last edited by a moderator:
haha dit is een nfo van een crackversie van gladiator volgens mij cracked Team AIR vsti's..

Back