[Tech House] Stumbledance

DeMeneer

Ingeburgerd
Aleer een tijdje geleden, maar heb eindelijk weer een nummertje af. Heb er voor de lol is een microfoon bijgepakt en wat ingesproken, ik vindt wel dat het wat subtiels toevoegd. Laat me weten wat je ervan vind.

Stumbledance op Soundcloud

Zit wel vrij lekker..
enkel zou ik op de elektrische piano (melodie) een galm of een delay zette.. maakt het iets breder.. nu is het nogal rechtlijnig..

Maar toch een chill trackje voor in de zomer aan het strand met een paar chickies :D:)

Ik vind dit een zeer nette track. Mooi swingende percussie.
Goede opbouw. Puntje van kritiek, persoonlijk vind ik de vocal niet zo heel erg goed bij de sfeer van de track passen, de vocal mag wel wat meer style hebben. Ik vind hem wat kill maar dat is smaak.
En misschien een paar ala minilogue achtige edits zouden niet weer staan. Maar ik weet uit ervaring dat dit de lastigste details zijn.

Overall zeer goede track. Denk zeker dat er labels wel geinterseerd zijn.

Stem klinkt een beetje wannabee Dubfire, dus eigenlijk net niet. de rest is wel lekker maar wordt na de eerste break wel erg langdradig.

De vocal gewoon weg doen dan maar? Of nog een beetje tweaken? En misschien kort ik hem nog een beetje in, of doe ik er nog een breakje bij ofso.

Na een tweede keer luisteren vind ik de vocal nog niet zo heel slecht. Maar van mij mag die wel in geruild worden voor een andere vocal hij kan beter. Ik ben wel benieuwd naar het resultaat als je het veranderd. posten graag.
En als ik hem nu nog een keer luister strak trekje. Mooie bassen. Ik zou hem helemaal perfectioneren en rond sturen, moet wel lukken.
succes

Lekker tempo erin.. Zit goed in elkaar.. Alles staat goed op zn plaats, maar ik vind het wel een heel laf kickje.. Natuurlijk kan dat de bedoeling zijn, en later is ie ook wel ok onder de begeleiding van de rest van de geluiden, maar toch mag ie van mij best iets minder lief.

Na het intro lekkere groovy sounds.. Heerlijke percussie.. Ik vind de vocal toch wat te laag..Op zich kan ie wel, maar doe het iets hoger.. past beter bij het vrolijke deuntje.. Nu is het net Darth Vader.. ;)

De opbouw is super.. Hoef je vrijwel niets meer aan te doen lijkt me.. Wat er eerder al gezegd is.. Perfectioneren en klaar!

Goed werk!

Back