[Hardcore] Gemaakt met FL 8.0 ;)

SMKKNIEP

Ingeburgerd
Tijdje geleden had ik is een trackje gemaakt in een paar dagies :) en zit er over te denken om er een betere versie van te maken.
Aangezien de vocal die er in voor komt beetje te herkauwd is (DMX) en ik weet zeker dat er nog wel wat aanpassingen verricht kunnen worden *D
Laat maar weten wat je er van vindt!! 8D

YOUTUBE LINK:

Ik luister hem nu, en ik vind het wel aangenaam klinken.
De kick lijkt op een sample van neophyte, die van sloop die speakers, maar kan ik ook fout hebben hoor.
Het valt me ook op dat er weinig laag in de kick zit, en de hoge sounds door de mix springen, terwijl het normaal andersom is.
De vocals van de break vind ik niet origineel, die zijn al meerdere keren gebruikt, zelfs door mij van vroeger van een hele oude track, het klopt kwa opbouw wel allemaal.
Ik denk dat je er meer uit kan halen ;)
Klinkt echt niet verkeerd hoor, maar kan nog beter worden kwa mix, maargoed voor een echt goed oordeel moet je even de mp3 online zetten!

Ok bedankt voor je reactie ten eerste. Die kick is geen kant en klare sample haha. Het is wel van een sample pack maar heb er zelf een Buzz Effect Adapter EQ, Parametric EQ, Parametric EQ 2 er over heen gepleurd waardoor die meer beukt 8~ Moet zelf ff kijke waar je beetje vette en orginele vocals vandaan kan plukken want die vocals zijn inderdaad al te vaak gebruikt :)

Klinkt zeker niet verkeerd maar ik w8 met men oordeel tot je de mp3 online hebt gezet. Kwaliteit van youtube is echt RUK! :D

Klinkt op zich aardig, al vind ik het wel belangrijk in hoeverre de kick een "sample" is. Ook het einde is wat abrupt, ik neem aan dat dat nog langer wordt?

Back