EMSAKS

emsaks

Stamgast
Dag allemaal,

Mijn naam is Roel.
Momenteel speel ik mij helemaal te pletter op een knoppen-accordeon en blaas graag op een "accordina".
Daarnaast vind ik het boeiend om mij bezig te houden met klankopwekking zoals dat hier op het forum gebruikelijk is.
Kijk al wat jaren mee op dit forum als gast maar ik heb besloten mij nu maar eens te introduceren.

Voilá...!

WELKOM !!!

je ziet het hieronder...........
Zelfs voor jou is er wat op synthesizer/keyboard gebied. ;)

ketron_sd8_chromatic_synthesizer.jpg

Hoi Roel,

Wij zijn bekenden van elkaar.
We hebben elkaar een paar keer ontmoet. Ik heb wat spullen van je gekocht.
Jij wilde ooit een hohner pianet gaan midificeren geloof ik.
En jouw EMS AKS heb je destijds verkocht aan Mono-Poly, Dennis. Ik had jullie toen aan elkaar voorgesteld.
De laatste keer dat we elkaar gezien hebben was in de Paradox. Toen had Gert-Jan (GJB68 hier op synthforum) een meeting georganiseerd met allemaal korg MS synths op het podium :)

Leuk je hier weer te ontmoeten:)

groeten,

Matthijs

Bedankt voor jullie leuke reacties.

Hilltree zat er niet ver naast want:
De midificeer-woede heb ik uiteindelijk uitgeleefd op de genoemde accordeon.
Daar zit nu voor zowel de diskant als de baskant midi op en bovendien een aantal inbouwmicrofoons. Daar kan ik, alles bij elkaar, een enorm pak herrie mee produceren.

Voor Matthijs:
Het Hohner pianet idee vervloog met de komst van de accordeon. Ik heb nu letterlijk mijn handen vol met de grootste knoppen-dichtheid die je maar kunt voorstellen.

De EMS AKS leeft nu voort in de vorm van een VST genaamd XILS 3. Die was nog niet zolang geleden in de vorm van een "No-Brainer" deal via internet te verkrijgen. Absoluut niet de real thing maar het begon toch te knagen om het synthi-gevoel weer eens te ervaren.

Als er nog eens een meeting komt...leuk!

Laatst gewijzigd:
Back