Alcje
Ouwe rot
Hey Mensen,
Ik heb me toch al een tijdje de verlangens om een keyboard te halen
Gewoon 1 die werrkt met vsti's
Maar waar moet je nu eigenlijk op letten?
Iemand die goede tips aan aanraders heeft? IK hoor goede dingen over emu xboard? en is het nu nodig om bijv een 61 te halen? een 49 is toch meer dan voldoende?
Het gaat enkel om gitaren en wat instrumenten bij te spelen op bestaande banden.
Wat ik wel wil is dat het keyboard werkt met Cubase 5.
En nog heb ik een vraag, hoe gaat dit precies te werk met aansluiten dan?
Misschien noob vraag hoor. Maar bij hardware in me cubase heb ik mijn interface als geluidskaart ingesteld.
Ik wil wel gewoon geluid via mijn interface hebben ;-). Of sluit je die gewoon aan en dan krijg je een extra apparaat bij cubase oid?
Heb het nognooit gebruikt dus vandaar die vraag ;-)
De axiom leek me wel leuk, maar wat ik daar allemaal over lees hier stemt mij niet echt vrolijk eigenlijk.
Ook voor de mensen die al langer met vsti's werken, zijn er eigenlijk goede accordeon samples te krijgen?
Ik speel zelf redelijk accordeon, maar op keyboard gaat het veel sneller uiteraard. Heb dus wel een echte, maar keyboard is wat handiger natuurlijk.
Ik heb me toch al een tijdje de verlangens om een keyboard te halen

Gewoon 1 die werrkt met vsti's
Maar waar moet je nu eigenlijk op letten?
Iemand die goede tips aan aanraders heeft? IK hoor goede dingen over emu xboard? en is het nu nodig om bijv een 61 te halen? een 49 is toch meer dan voldoende?
Het gaat enkel om gitaren en wat instrumenten bij te spelen op bestaande banden.
Wat ik wel wil is dat het keyboard werkt met Cubase 5.
En nog heb ik een vraag, hoe gaat dit precies te werk met aansluiten dan?
Misschien noob vraag hoor. Maar bij hardware in me cubase heb ik mijn interface als geluidskaart ingesteld.Ik wil wel gewoon geluid via mijn interface hebben ;-). Of sluit je die gewoon aan en dan krijg je een extra apparaat bij cubase oid?

Heb het nognooit gebruikt dus vandaar die vraag ;-)
De axiom leek me wel leuk, maar wat ik daar allemaal over lees hier stemt mij niet echt vrolijk eigenlijk.
Ook voor de mensen die al langer met vsti's werken, zijn er eigenlijk goede accordeon samples te krijgen?

Ik speel zelf redelijk accordeon, maar op keyboard gaat het veel sneller uiteraard. Heb dus wel een echte, maar keyboard is wat handiger natuurlijk.