Animatiefilm: The Dark

Nightstorm

Ouwe rot
Hierbij wou ik even deze animatiefilm met jullie delen, gemaakt door NMTrix uit Alkmaar. Inmiddels doet 'ie 't aardig goed op YouTube en hij zat ook in de selectie van de publieksprijs voor het Holland Animation Film Festival.

Ik heb een bescheiden bijdrage geleverd door een muziekje ervoor te maken :)

Wow vet gedaan van die mannen! Echt knap. Je muziek past er ook perfect bij! En dat doet altyd veel met de sfeer van een film natuurlijk. :okdan:

MOOI gemaakt!! :halleluja:
Maar echt SUPERgrappig vond ik het ook weer niet.

Leuk filmpje.. Muziek is qua sfeer ook prima..! Mooi :)
Ik ben wel van mening dat het sounddesign in het filmpje behoorlijk onder doet voor het filmpje zelf. Met beter sounddesign zou het filmpje nog veel meer tot leven komen, en het verhaal veel meer indruk kunnen maken.. Maar dat is verder niet jouw pakkie an :)

Mooi gerendered maar ik vind de clue niet zo sterk. Ik heb korte animaties gezien die mij echt deden nadenken of waarvan ik echt moest lachen, dit filmpje heeft het voor mij iig niet.

Bedankt voor de reacties! Ondertussen al bijna 24.000 keer bekeken op YouTube, erg tof :)

Was voor mij overigens de eerste keer dat ik aan zoiets heb meegewerkt, sowieso ongeveer de eerste keer dat ik iets buiten mn eigen dancehoekje doe, maar het smaakt naar meer :)

Bedankt voor de reacties! Ondertussen al bijna 24.000 keer bekeken op YouTube, erg tof :)

Was voor mij overigens de eerste keer dat ik aan zoiets heb meegewerkt, sowieso ongeveer de eerste keer dat ik iets buiten mn eigen dancehoekje doe, maar het smaakt naar meer :)

wie egt wil lachuh - of je door de hoofdrol speler emotioneel laten beroeren

secret life of tom thumb[kleinduimpje]

moet je deze kijken hy wordt egt sterker namate je deel 2.6 of 3.6 bekijkt byna scary

dit is best oud 25 jaar ofso en stop motion gefilmed

wikkie
The story follows the tiny Tom Thumb as he is abducted from his loving parents and taken to an experimental laboratory, and his subsequent escape. He discovers a community of similarly-sized people living in a swamp, who help him on his journey to return to his parents. The film is largely dialogue-free, limited mostly to grunts and other non-verbal vocalizations.

The Secret Adventures of Tom Thumb was made using a combination of stop-motion animation and pixilation (live actors posed and shot frame-by-frame), often with live actors and puppets sharing the frame. It was originally commissioned as a 10 minute short for BBC2's Christmas programming, but was rejected for being too dark for the festive season. The short version nevertheless garnered critical acclaim through showings at animation festivals, and a feature-length version was commissioned by the BBC a year later.

http://www.imdb.com/title/tt0108069
http://www.bolexbrothers.co.uk/index....

:doei::halleluja*D

Back