Ha,
Mijn MC-202 wordt via de cv/gate van m'n Syntecno TeeBee aangestuurd. Soms, zonder dat ik er een aanleiding voor kan vinden, gaat de MC-202 de gespeelde noten heel kort afkappen en laat ie een constant "bip bip bip" horen (hetzelfde piepje dat je hoort als je menu's kiest e.d.) dus niet over de gewone output o.i.d.
Als ik dan even op 't "EDIT" knopje druk, en weer naar "PLAY" terugswitch, is het weer voorbij en speelt ie de noten weer zoals ze horen. Maf!
Ik heb er niet echt last van (soms klinkt het zelfs wel als een aardige afwisseling
) maar ik vraag me wel af wat het veroorzaakt. Er is niet echt een aanleiding, soms doet ie het ook hele sessies niet, en dan weer een keertje.
Andere mensen met dit "probleem"? Heb de cv/gate kabeltjes van m'n SH-101 eens gebruikt, maar dan gebeurt het nog wel eens. Daar ligt het niet aan.
Gewoon benieuwd dus...
Grtz,
Lars.
PS
Is het trouwens mogelijk om extern accents uit te lokken op de 202?
Mijn MC-202 wordt via de cv/gate van m'n Syntecno TeeBee aangestuurd. Soms, zonder dat ik er een aanleiding voor kan vinden, gaat de MC-202 de gespeelde noten heel kort afkappen en laat ie een constant "bip bip bip" horen (hetzelfde piepje dat je hoort als je menu's kiest e.d.) dus niet over de gewone output o.i.d.
Als ik dan even op 't "EDIT" knopje druk, en weer naar "PLAY" terugswitch, is het weer voorbij en speelt ie de noten weer zoals ze horen. Maf!
Ik heb er niet echt last van (soms klinkt het zelfs wel als een aardige afwisseling
) maar ik vraag me wel af wat het veroorzaakt. Er is niet echt een aanleiding, soms doet ie het ook hele sessies niet, en dan weer een keertje.Andere mensen met dit "probleem"? Heb de cv/gate kabeltjes van m'n SH-101 eens gebruikt, maar dan gebeurt het nog wel eens. Daar ligt het niet aan.
Gewoon benieuwd dus...

Grtz,
Lars.
PS
Is het trouwens mogelijk om extern accents uit te lokken op de 202?