Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dan laat je het via mij komen, no prbAls je als particulier wilt bestellen is ie ineens niet meer leverbaar
en 1mm is belachelijkJa ik zat er al aan te denken om je te berichten maar wellicht is een hele rol ook te veel maar wel leerzaam om de verschillen te ondervinden. Doen we!!
Is het niet handiger dat je vraagt of je een sample van een paar meter kunt krijgen.Ja ik zat er al aan te denken om je te berichten maar wellicht is een hele rol ook te veel maar wel leerzaam om de verschillen te ondervinden. Doen we!!

Is het niet handiger dat je vraagt of je een sample van een paar meter kunt krijgen.
Is is volgens mij genoeg om te testen denk ik.![]()
Beiden. Het is altijd goed om te kijken hoe een circuit reageert op een power supply die minder stabiel is en/of veel ripple heeft. Dat kan iets zeggen over de kwaliteit van de principeschakelingen en componenten die je gebruikt.....
Dan komt de vraag... als je gaat prototypen.. Ga je dan werken met een middelmatige adapter of ga je van het beste uit.. met de kans dat het weer anders uitpakt in een rack...
Ik ben eindelijk even verder met de labor edu kit gegaan en tis toch wel wat priegel (voor mij dan) werk.
Nu heb ik alleen de headers (niet die voor de mini pcb's) even een drupje seconde lijm gegeven. Kan dat kwaad? Maakt het wel makkelijk want lijmen omdraaien en solderen. Ging wel goed..
Bekijk bijlage 3862260
Dankzij dit filmpje gister begonnnen.