mr10 drumz

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
wicked machientje op mp

dees is best zeldzaam d8ik so non sync able [ wel tuneable ]

wel lekker light ala organ drumdoos

Zo kan je wel alles "rare en vintage" gaan noemen!

omdat t geen 10.000 kost ?= dan geen vintage
is een leuk dr110 redelijk/r-onbekend bakkie [tr style spul zije elke dag ! }

iig drumbakkie die lekker klinkt moetk zeggen
die kick lijk wel tikkie ..gated
kan niet is geen sample = analoog

de mr10 is een heel tof machinetje zeker de moeite om te modden dikke bassdrum vetter als 606 bassdrum denk ik
zeker de moeite waard

de mr10 is een heel tof machinetje zeker de moeite om te modden dikke bassdrum vetter als 606 bassdrum denk ik
zeker de moeite waard

kijk dit is yammaha zal wel aardig wat..organm drumdoos tekniek inzitten
moet niet al te simple zijn ..is niet soo over famous as the tr606 qa modding
dus = lastig
anders zijds ast fout gaat blaas jeniet gelijk een 399.- eu drum doosje [tr606] op !!
wat een prijze man !!!laatste tyd en worden nog verkocht ook
:?

ik heb de mijne geruild met iemand die veel met modden bezig was (tegen een pocket dail) ik geloof dat hij ook al wel wat mods had gevonden de laaste keer dat ik hem sprak

hij is btw zo ongemod inderdaad niet erg inspirerend je kan aleen de bd triggeren (extern) maar ik geloof dat het redelijk eenvoudig is om de rest van de geluiden ook trigger inputs te geven

Hmm.. ik ben er niet echt van onder de indruk eerlijk gezegd..Het is wel leuk, maar echt veelzijdig is het niet en het kan ongetwijfeld met een hoop andere apparaten ook, die wel meerdere functies hebben..

lol
jups het is een duidelijk geval van niet meer dan dat het is.... maar goed de geluiden zijn heel leuk en als je van dergelijke ''drumcomputers" houd is hij zeker wel de moeite

Back