ik gebruik sinds kort de exs24 sampler.ik krijg het echter niet voor elkaar om de verschillende samples naar verschillende audio(instrument)-tracks in logic te sturen. ik kan dus niet mn basedrum onder een andere schuif krijgen dan mn snare en zo. en dat heb ik natuurlijk wel nodig.
zoals ik het tot nu toe geprobeerd heb: ik open de exs24 als multi-instrument. hierna heb ik in de instrument editor zowel bij de aparte zones als bij de aparte groups de outputs gevarieerd. maar dit heeft geen enkel effect. hij blijft het audiosignaal gewoon naar output 1-2 van logic sturen. en dit audio-signaal kan ik alleen maar in een audioinstrumenttrack in logic bewerken met plug-ins e.d.. hoe moet ik dit doen? ik heb het idee dat ik iets heel stoms over het hoofd zie.
graag uw hulp en veel dank bij voorbaat!
zoals ik het tot nu toe geprobeerd heb: ik open de exs24 als multi-instrument. hierna heb ik in de instrument editor zowel bij de aparte zones als bij de aparte groups de outputs gevarieerd. maar dit heeft geen enkel effect. hij blijft het audiosignaal gewoon naar output 1-2 van logic sturen. en dit audio-signaal kan ik alleen maar in een audioinstrumenttrack in logic bewerken met plug-ins e.d.. hoe moet ik dit doen? ik heb het idee dat ik iets heel stoms over het hoofd zie.
graag uw hulp en veel dank bij voorbaat!
Nog zo iets leuks is als je dus 16 Exs-en ofzo probeert te bouncen naar een two track , dit kan logic niet ofline!!! Bij mij begon die vaak te stotteren , ik met de gedachte ooo das allen bij het afspelen, maar nee ook de twotrack stotterd OOOwww Echt bagger. Vind Logic's environment wel heel cool maar het werkt alleen met hardware naar mijn idee ! suc6