Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En nu met 'n trosje Akai samplers... wie maakt me gek????!?
)Die gasten staan met zeg een slordige 100.000 euro aan hardware op het podium .
(wellis waar te "playbacken") maar das wat anders.
De gear die heeft die Liam wel.
Hij heeft zelf ooit verteld dat hij "al die gear" weinig gebruikt en altijd terug naar dezelfde apparatuur grijpt. Hij heeft ooit zelfs een writer's block gehad, net omwille van het feit dat hij teveel gear had.
Wat ik bedoel met mijn uitspraak dat heel wat mensen met tienduizenden euro's aan gear hierdoor belachelijk gemaakt worden, is dat heel wat mensen denken dat je met veel dure apparatuur gemakkelijker hits maakt.
Ik ben er zeker van dat Liam in zijn topperiode met bv. enkel Logic hits had gemaakt.
Wat ik bedoel met mijn uitspraak dat heel wat mensen met tienduizenden euro's aan gear hierdoor belachelijk gemaakt worden, is dat heel wat mensen denken dat je met veel dure apparatuur gemakkelijker hits maakt.
Ik zal ook nooit dat geld terug verdienen maar daar gaat het helemaal niet om. Eigenlijk vind ik de opmerking van PascalVB niet van veel inteligentie bespekt zijn, eerder een hoop jaloezie.
. Ik ben helemaal niet jaloers, ik heb zelf dit jaar voor meer dan 4000 euro aan spullen aangeschaft
. Ik heb zelf niet de bedoeling hits te scoren, het is gewoon een hobby. Dit vind ik dan ook weer niet echt intelligent van jou. Ik ben helemaal niet jaloers, ik heb zelf dit jaar voor meer dan 4000 euro aan spullen aangeschaft
. Ik heb zelf niet de bedoeling hits te scoren, het is gewoon een hobby.
Maar ik ben er wel zeker van dat er velen zijn die denken dat hoe meer dure gear je hebt hoe groter de kans is om een hit te maken.
tja,
"Als je die dure gear hebt staan, dan pas kun je zelf vergelijken'
Maar der is idd, gebruikersgemak...
- super album is dat.
. toch?

leuk om te zien hoe je het na kan bootsen...vet gedaan...
wel een kanttekening waardoor het respect voor Liam alleen maar groter wordt: Liam had geen Ableton, maar deed alles handmatig.
Hoe lang zou ie er dan over gedaan hebben?!?!![]()
Wat ik altijd zo grappig vindt aan mensen die iets wat al gemaakt is namaken... is dat er zoveel gelult word over hoe geniaal iets in elkaar zit, (los ervan dat ik liam erg kan waarderen) de juiste samples op een slimme manier gebruikt etc... maar of liam daar tijdens het proces ook mee bezig is... lijkt me niet. Je gaat toch gewoon aan de slag met een ideetje en bouwt iets al doende in elkaar, probeert dingen en misschien ontdek je weer dingen tijdens het doen,... wat weer inspireert etc... dat is geen vooraf bedacht compleet uitgedacht plan (althans bij mij werkt dat niet zo, jullie wel?). [/url]