Jarre Special op Radio4

Hover

-
Vandaag, 16 maart is er een 4 uur durende special rond Jean-Michel Jarre op Radio 4, ook Live te beluisteren via het Internet. Meer info op www.omroep.nl/nps/4fm/artiesten/jarre.html alsook op www.jarre.net.

De eerste 2 uur is een heruitzending van het concert Aero, daarna een tweetal uur zo'n beetje vanalles wat de man sinds 1969 heeft gemaakt.

Het feest start om 20.00 Hr.

En je hoeft er niet eens voor de deur uit...en het is gratis :okdan:

Origineel geplaatst door ZmokE
Zie ook https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11297
en https://www.synthforum.nl/forums/calendar.php?s=
Maareh, de videoband staat klaar hoor.....

Ik had niet gezien dat jij het een tijdje geleden al op de kalender had geplaatst, in ieder geval weet iedereen weer dat er straks weer een belangrijke reden is om niet met je partner naar je schoonouders te gaan maar gewoon lekker thuis te blijven.

Videoband? Wordt het behalve op Radio (en Internet) ook nog ergens op TV uitgezonden dan?? Welke zender? Beelden zijn natuurlijk beter als enkel geluid.

:D Sorry dat ik je de verkeerde indruk gaf.
Maar voor mij is een videoband de enigste mogelijkheid om een programma van 4 uur op te nemen (moet werken zie je).
Ik hoop dat het inderdaad ooit nog een keer op een zender te zien is welke wij wél kunnen ontvangen.

Origineel geplaatst door ZmokE
:D Sorry dat ik je de verkeerde indruk gaf.
Maar voor mij is een videoband de enigste mogelijkheid om een programma van 4 uur op te nemen (moet werken zie je).
Ik hoop dat het inderdaad ooit nog een keer op een zender te zien is welke wij wél kunnen ontvangen.

Hopelijk komt er inderdaad nog eens een uitzending op televisie of misschien brengt Jarre wel een DVD of zo op de markt.
In ieder geval ga ik eens kijken hoe ik die Internet broadcast op een goede manier kan opnemen met de pc (harde schijf ruimte is geen probleem).

Ik ben trouwens erg benieuwd naar die zeldzame stukjes die in het tweede gedeelte te horen zullen zijn.

Afwachten dus tot vanavond.

Back