arnomusicman
Radiation!
Op de radio is de aankondiging van een docu over Jean-Michel Jarre in "Het uur van de Wolf" op NPO 2 vanavond 15-2-2018.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

vind het maar een omhooggevallen flapdrol, begrijp ook die bewondering voor zijn muziek niet, geinig is alles wat ik het kan noemen.
vergeleken met Autobahn is Oxygene toch zo camp als de pest?

Kraftwerk zeker stijve harken, optredens zijn ook weinig aan maar de beats en de funk maken een hoop goed.

De docu gaat wel jammerlijk voor 95% over mannetje Jarre dan over de tech/synths. Maja.

Bo Hansson mag wat mij betreft ook niet ontbrekenEn wat vind je dan van Vangelis, Kitaro, etc![]()
Dát is voor mij een voorbeeld geweest. Weliswaar mijn eerste kennismaking met synths was Oxygene IV (en ik draai het nog steeds erg graag), maar LOTR van Bo Hansson draai ik toch zeker elke maand een keer, en dat al járen lang!Misschien al bekend (tis al een oud YT filmpje), maar je zou dit eens moeten kijken...De docu gaat wel jammerlijk voor 95% over mannetje Jarre dan over de tech/synths. Maja.