okay, na 1 keertje in te hebben geluisterd volgt hier het vonnis van de ravende rechter:
Meteen de kick erin, lekker op gang.
Het toet toet geluid is wel leuk, maar erg dun.
Snares komen erbij, leuk met het rommelig klinkende snaredrummetje wat net het strakke eruit trekt.
Een kickroffel naar de bass. Boem da Boem da Boem da...
Het toet toet begint net te vervelen, maar we zijn rond 1 minuut 20 en we worden gered door een breakje.
De break is wat stilletjes en ik hoor nu een soort van old-school gabber sound erin komen. Wel leuk geluidje,
maar het toet toet geluidje iets teveel hetzelfde.
Nu is de boel inmiddels weer op gang.
Op zich klinkt het lekker maar het duurt me te lang. Waarschijnlijk is dat omdat ik geen hardhead ben.
Maar over het algemeen:
-De track is gevarieerd qua opbouw.
-Het toet toet geluid is errug nadrukkelijk aanwezig. Ik denk dat het in een grote hal met een hoop happy mensen al een stuk beter uit de verf komt
-Hihatjes en snares mogen wel wat pittiger.
-De stem sample ligt 'erop' als het ware.
Maar ik doe het je voorlopig niet na
Leuke track verder, ik ga nu effe de 1e versie luisteren ter vergelijking...
Meteen de kick erin, lekker op gang.
Het toet toet geluid is wel leuk, maar erg dun.
Snares komen erbij, leuk met het rommelig klinkende snaredrummetje wat net het strakke eruit trekt.
Een kickroffel naar de bass. Boem da Boem da Boem da...
Het toet toet begint net te vervelen, maar we zijn rond 1 minuut 20 en we worden gered door een breakje.
De break is wat stilletjes en ik hoor nu een soort van old-school gabber sound erin komen. Wel leuk geluidje,
maar het toet toet geluidje iets teveel hetzelfde.
Nu is de boel inmiddels weer op gang.
Op zich klinkt het lekker maar het duurt me te lang. Waarschijnlijk is dat omdat ik geen hardhead ben.
Maar over het algemeen:
-De track is gevarieerd qua opbouw.
-Het toet toet geluid is errug nadrukkelijk aanwezig. Ik denk dat het in een grote hal met een hoop happy mensen al een stuk beter uit de verf komt
-Hihatjes en snares mogen wel wat pittiger.
-De stem sample ligt 'erop' als het ware.
Maar ik doe het je voorlopig niet na

Leuke track verder, ik ga nu effe de 1e versie luisteren ter vergelijking...

THANKS 
), hoewel het van mij nog wel wat extremer kan.