MAM Taurus / MB33?

ironfreq

You're the man now, dog!
Hellow iedereen,

Is iemand die naar de Frankfurt Messe is geweest, ook naar de Terratec stand geweest? Ik begreep van de MAM-site dat daar hun producten gedemonstreerd werden (ze hadden zelf geen booth).

Van een medewerker van MAM begreep ik dat ze al een jaar lang problemen hebben met leveranciers waardoor bijvoorbeeld de mono bass-synth Taurus (vorig jaar aangekondigd bij de Messe) pas laat in 2003 in productie kan. Wat ik me afvroeg is of ze een prototype lieten horen dit jaar? Ben wel benieuwd naar dit beestje namelijk. (Ben ook benieuwd naar de verwachte prijs).

Ik zag ergens dat de eerste MAM MB33 mk I nog maar iets van 100 euro kost... is dat zijn geld waard? Ik zoek echt iets voor fatsoenlijke bassen. Of is de MB33 toch vooral bedoeld als 303-kloon en kom je met iets als Rebirth net zo ver? (Als iemand weet waar ik Rebirth nieuw in doos voor een fatsoenlijke prijs kan bestellen hoor ik het graag prive)

Mzllll, :doei:
Vincent

de mk1 heeft een 24db filter terwijl de echte tb een 18db heeft (alsmede de mk2), dus slaat ie als 303 kloon de plank al behoorlijk mis.
ik heb geen mk1 (ook nooit gehoord) dus wat dat betreft kan ik je niet helpen, maar de mk2 vind ik nog altijd :okdan:

'k Heb de Mk2 gehad; is aardig en je kan er wel leuke dingen mee (heeft o.a. regelbare distortion) maar een goeie TB-kloon?
Nee, vind ik nie zo.. WEL goedkoop! Dus wat DAT betreft! Rebirth is sowieso beter qua TB~sound, maar da's logisch..
EN Rebirth is goedkoop tegenwoordig..;)

hoezo kost de TB-33 nog maar 100 euro? waar dan? Ik heb er zelf 2 en wilde er 1 verkopen maar ik wilde er 150 euro voor vragen. Dat kan natuurlijk niet als z'n ding nieuw 100 euro kost.
Kan je me vertelllen waar dat ding dan 100 euro kost of klets je maar wat?

Bij thoman en feedback zijn ze 99 euro. En waarschijnlijk bij andere winkels ook wel

Origineel geplaatst door Phase
Kan je me vertelllen waar dat ding dan 100 euro kost of klets je maar wat?

Nee ik klets niet zomaar wat :L... Ik had het idd gezien bij aanbiedingenlijst die ik van Thomann kreeg. Het gaat, voor zover ik weet, om de Mk1 versie.

Origineel geplaatst door Blinx
Bij thoman en feedback zijn ze 99 euro. En waarschijnlijk bij andere winkels ook wel

Bij Feedback staat die voor 229 en niet voor 100 euro, ik heb het net gecontroleerd.

Origineel geplaatst door Phase
Bij Feedback staat die voor 229 en niet voor 100 euro, ik heb het net gecontroleerd.

Ik weet niet of linken zo werkt, maar ik probeer het ff: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_artikel-152119.html
Hij staat op de site van Thomann nu voor 105 euro, maar in papieren prijslijst die ik kreeg was dat 99 euro.

Back