Raymond Kurzweil bij Wintergasten ma 4/1

ik weet niet hoe men in nederland staat tot dat soort zaken :) :)
ale kga mijn late ontbijt gaan nuttigen

Kan je wintergasten ook via Uitzending gemist kijken?

Ik denk het niet. Op de website van wintergasten kan je namelijk ook alleen fragmenten terugkijken:

http://www.vpro.nl/programma/wintergasten schreef:
Wintergasten wordt herhaald op:

David Simon: Herhaling : 2 januari 2010
Raymond Kurzweil: Herhaling : 9 januari 2010
Rory Stewart: Herhaling : 16 januari 2010

Tijdstip herhaling : 13:40 uur Ned 2.

De interviewfragmenten kunt u op deze website later per aflevering in streaming video (Windows Media Player) bekijken. De vertoonde fragmenten moeten er vanwege de auteursrechten echter 'uitgeknipt' worden. Dat is ook de reden waarom de uitzendingen niet op DVD nabesteld kunnen worden.

Hmm dan zeg ik het maar ff niet zo netjes, KUT. Ik heb hier wel BBC2 maar geen Ned 2 haha.

Denk dat het maar weinig over synths zal gaan maar meer
over pillen en het eeuwige leven waar Raymond Kurzweil
nu mee bezig is, ook wel leuk trouwens :)

Maandag om 20.25 NED2 is Raymond Kurzweil (wie kent hem niet;)) bij wintergasten!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Raymond_Kurzweil

hmmmmmmintressantie
Raymond Kurzweil (Queens, New York, 12 februari 1948) is een Amerikaans uitvinder en zakenman. Hij is een pionier op het gebied van optische tekenherkenning (OCR of optical character recognition), spraaksynthese, spraakherkenning en de synthesizer. Ook is hij auteur van verschillende boeken over gezondheid, artificiële intelligentie, transhumanisme en de technologische singulariteit.

Kurzweil was de voornaamste uitvinder van het eerste omni-font optisch tekenherkenningssysteem, de eerste CCD flatbed scanner, de eerste text-to-speech synthesizer, het eerste elektronische muziekinstrument dat in staat was het geluid van de grote piano en andere orkestinstrumenten te reproduceren en het eerste commerciële spraakherkenningssysteem met een groot vocabulaire.

Hij heeft negen bedrijven gestart op het gebied van OCR, muzieksynthesis, spraakherkenning, leestechnologie, virtuele realiteit, financiële investeringen, medische simulaties en cybernetische kunst.

EEN EGTE SPRAAK SYNTHESE PROFFESSOR

ARENT WE ALL :D

SOMS STA K WELS UREN TE LULEN OVER FREQUENTIES / OSC EN MEER ..RONZIN
DAT ANDEREN [VAAK MEIDEN] UIT ONS GROEPIE DENKEN VAN DOES NORMAAL JOH
:Z:doei:

gaat niet over synths gaan, die man is een totaalgenie en heef top andere vlakken belangrijke verwezelijkingen gedaan

Ik heb ondertussen wel geleerd dat synthesizers meestal niet zon geschikt onderwerp zijn om dames te schaken. :P

het is zeker geen doom denker, zelf toch wat bedenkingen over die technologische future
paar weken gelden nog wat een docu van hem gezien op het internet of was het toch op tv?

Ik zit het nu te kijken, maar ik geloof toch echt dat-ie compleet is doorgeslagen in toekomsttheorieen.

Net gekeken. Hele boeiende man, niet zozeer qua uitstraling maar wel qua denkbeelden.

Back