euhr... ?!?! Phonic MU 1002

Unic

El Musica
Kan er niks over vinden hier. Iemand bekend mee? het is idd een zeer goedkope mixer.

Ik zoek geen hoge kwaliteit, het is meer om een dynamische mic op mijn geluidskaart aan te kunnen sluiten. Eventueel kan ik hem ook gebruiken om eens een synthje erbij aan te sluiten.

Is het wat?

Alvast dank!

ik zou geen phonic doen, naar ik begreep idd beetje behringer. nix mis mee, maar jouw muziek vraagt om een beter geluid.
zo'n yammie mg zou ik dus doen, of een 2ehands tapco bijvoorbeeld.

Ik heb zelf een hele tijd gewerkt met de MU-1202 (net een stapje groter uit dezelfde serie). Vond deze net wat meer solide aanvoelen dan de Behringer UB-1202 die ernaast stond in de winkel.

Hij heeft mij altijd trouw dienst gedaan en heb geen moment spijt gehad. Dat je er beter omheen kan lopen, dat is (net als bij Behringer) wel gemakkelijk gezegd. Natuurlijk is er beter te krijgen, maar de vraag is ook een beetje wat je erop aan wilt sluiten, en wat je budget is. Zolang je geen Allen&Heath verwacht en het de rest van je signaal niet nadelig beinvloed én je daardoor binnen je budget blijft, lijkt het mij prima.

Om weer even terug te komen op de vraag: als het echt alleen voor een microfoon is, dan zou je misschien beter kunnen kijken naar een losse pre-amp. Dan heb je voor hetzelfde geld waarschijnlijk een betere pre-amp, zeker als je de rest van de mixer-functies niet gaat gebruiken.

Back