[track] STicKX & EDP tezaam!

Origineel geplaatst door olafmol
vette track hoor! als enige opmerkingen: ik zou de beats graag wat minder 4-on-the-floor willen..laat die kick op elke tel gerust weg.......wat wilder qua ritme mag! ;)

en het einde idd iets meer uitbouwen.....

hier ben ik het volledig mee eens...een stevige snare erbij ( meerdere gestapeld:D)zou ik zeker aanbevelen IMO.
Dat gaat de pan uit swingen:)

Mooie track

Die 2 synths die rond de 2:16 erin komen roelen. Klinkt erg vet.

Wat voor iets is dat ?

:okdan:

zeker de moeite waard deze track jongens!!

Deed me op een bepaald moment ook wel een klein beetje aan wat Laurant Garnier tracks denken.

Die break rond 1:16 was vet! In een keer die bassdrum erbij.
Zoals Olaf al zei zou wat meer swing in de drumbeat het nummer nog beter maken.

Maar verder ben ik benieuwd naar juliie verdere nummers:dj:

Mooie liefdesbaby hoor, Stickx en EDP! :P

Klinkt ook stukken profi-er dan je vorige tracks, Stickx. Dus dat is zeker ook een compliment voor EDP? ;)

Inderdaad een beetje jammer van die 4-to-the-floor.....en het einde.

Origineel geplaatst door OnAcid
Mooie liefdesbaby hoor, Stickx en EDP! :P

Klinkt ook stukken profi-er dan je vorige tracks, Stickx. Dus dat is zeker ook een compliment voor EDP? ;)

Inderdaad een beetje jammer van die 4-to-the-floor.....en het einde.

jeps eigenlijk verdient EDP wel de meeste credits :)

komt omdat hij gewoon een super strakke pc met toebehoren heeft staan... dat moet hier ook nog komen ;)

Geweldige track!

Ik als breakbeat fan vind de 4x4 beat hier trouwens echt niet storend, het einde overigens wel. Wat je zou kunnen doen is om de 4x4 beat en een breakbeat te stapelen, zoals The Prodigy dat ook heeft gedaan in de single versie van No Good, eerst breaken en dan alsnog pompen eroverheen, ik kan me dat bij dut nummer erg goed voorstellen. Ook al eerder gezegd: op 3:13 mag er een flinke beuk komen. verder geen opmerkingen, alleen het volgende: meer!
:okdan:

zouden jullie de mp3 extensie willen aanpassen? ik kan 'm niet zuigen en na deze comments MOET ik 'm horen.. *D

Origineel geplaatst door krz
zouden jullie de mp3 extensie willen aanpassen? ik kan 'm niet zuigen en na deze comments MOET ik 'm horen.. *D

wat bedoel je pcies... rechter muisknop/save as (doel opslaan als) werkt niet?

Origineel geplaatst door STicKX
wat bedoel je pcies... rechter muisknop/save as (doel opslaan als) werkt niet?

idd, dan krijg ik een blocked.html van de proxy terug. :)

idd, dan krijg ik een blocked.html van de proxy terug. :)

eigenlijk heb ik liever niet dat jij hem hoort:) maaruh als ik hem gewoon rename naar *.doc of kan je hem dan wel beluisteren?

Origineel geplaatst door EDP
eigenlijk heb ik liever niet dat jij hem hoort:) maaruh als ik hem gewoon rename naar *.doc of kan je hem dan wel beluisteren?

Ik weet dat ik een quotezak ben, maar als je 'm zou willen renamen naar .doc zou ik, op het moment dat ik 'm kan downloaden, de gelukkigste man op aarde zijn. :)

:halleluja

Ik weet dat ik een quotezak ben, maar als je 'm zou willen renamen naar .doc zou ik, op het moment dat ik 'm kan downloaden, de gelukkigste man op aarde zijn. :)

:halleluja
yo! krz
hier link
beetje laat maar heb thuis geen internet dus moet alles op school doen. is een *.doc dus ff zelf renamen naar mp3 laat maar weten als je hem nog niet kan downenhier ergens dus klikken

Zeeeer fijn nummer heren !!
Zou het nog heftiger gevonden hebben als de beat er wat harder in zat, die zwalkt er nu zachtjes
onderdoor IMHO. (of zou het aan m'n ma d'r comp-spiekertjes liggen ??)

Origineel geplaatst door gemmetje
Zou het nog heftiger gevonden hebben als de beat er wat harder in zat, die zwalkt er nu zachtjes

hmm staan er toch vrijhard onder dacht ik zo, maar ik kan het ook mis hebben:)

alles is al gezegd, dikke track mannen !

:walker:

Origineel geplaatst door gemmetje

Ik kan 't hier alleen op m'n koptelefoon luisteren, maar ik denk toch zeker dat 't bij jou aan de speakers ligt. Ik zou je moeder willen aanraden zo snel mogelijk 'n paar actieve Mackies o.i.d. naast de PC te zetten.

Lekkere geluiden vooral in deze track; hele originele sound, o.a. door die bitcrusher/fm dingen, en 'n stevige bas+kick. Jammer dat de drums en de baslijn qua noten niet erg origineel zijn; vrij saai eigenlijk. 4x4 vinnik op zich helemaal niets verkeerds, maar dan had de baslijn iets minder voor de hand liggend moeten zijn. Pompt wel lekker trouwens.

... mijn €0,02....

Back