Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, da's toch geen PWM ?? Een LFO op de Phase klopt mss wel, Maar één vd OSC moet een octaaf lager zijn,, Ik ga't asap zelf is proberen...PWM In Sylenth1 Trick - YouTube
een pulse met wat extra ripple, qua resonance dus...Echter, wat houdt die QPulse waveform in ?
idd, beide oscs gelijk tunen en 50% blokgolf, ene osc syncen en de slave lichtelijk LFO moduleren op de pitch...PWM is inderdaad een gemis, maar met een trucje dus wel te doen. Sync zit er gewoon op.
octaaf van beide oscs moeten gelijk zijn...tja,nee idd, ik krijg er ook geen echte PWM uit met een oct lager
kweenie waar je het allemaal over hebt maar je moet de pitch van de slave wel moduleren met LFO nutuulk...Een echte PWM moet uit één osc bestaan,, Hoe noemt weeral ?? een 'master' en een carrier ???
Bwa, ik kan dat ni perfect uitleggen wat een echte PWM echt is,, zoals op wiki of zo..octaaf van beide oscs moeten gelijk zijn...
kweenie waar je het allemaal over hebt maar je moet de pitch van de slave wel moduleren met LFO nutuulk...
tsja, allemaal benamingen... unison kan het never nooit niet zijn als het gesynct is nutuulk maar laat eens horen dan zou'k zeggen...Die phase truc voor Sylenth is geen PWM voor mij,, Da's eerder een unison square...
d'accord, dat is idd beslist geen PWM... het zweeft aan alle kanten, totaal geen strakheid... wat een waardeloze truukHoe vind jij die "PWM In Sylenth1 Trick