Kopen bij Peter Verspuy muziek

Dat bedoel ik nou met mijn antwoord. En dat was de vraag ook. Er wordt hier gesproken over service, advies en kwaliteit. De prijs staat op de tweede plaats. Zoals ik hierboven al noemde "het is een kwestie van gunnen". Dit gunnen komt door de de eerder genoemde kriteria.

Laatst nog een Fantom G7 bij Peter Verspuij gekocht. Bleek me toch niet goed te bevallen en zonder problemen omgeruild voor een Motif XS7. Enkele jaren geleden problemen met een monitor buiten garantie, netjes afgehandeld.

Wel altijd even op de prijs letten, het moet natuurlijk wel vergelijkbaar blijven met de concurrentie.

Bij Feedback heb ik toch regelmatig problemen met de verkopers. Het management zou daar eens in moeten grijpen. Het heeft ze al zoveel omzet gekost. Laatst nog door arrogante houding aan de telefoon gewoon maar even langs Verspuij gereden.

als ze adverteren met "ergens anders goedkoper, dan..." vind ik het een ander verhaal worden, daarin geef k jullie gelijk

Ik snap ook wel waar jij heenwilt sms303, maar goed ik zoek dan liever naar de winkel met de laagste prijs dan af te dingen, dat het in andere landen standaard is heeft niet zo heel veel te maken met mijn persoonlijke gevoelens over dat soort dingen...ik vind t knap als mensen het kunnen en fijn voor hun, bedoel cheap spullen regelen is niks mis mee natuurlijk. maar ik zou het niet snel doen eerlijk gezegd.

Dat is het probleem bij bijna alle leveringen: de apparatuur wordt niet uitgepakt en bekeken/getest. Ze gaan er meestal van uit dat dichte dozen compleet en werkend zijn. Hetzelfde heb ik gehad met mijn Nord Electro II. Defecte controlaansluiting. Moest vervolgens een maand wachten op reparatie. (Gekocht bij Van Dijk)

Nou, ik erger me zelf juist kapot als winkels dat wél doen. Ten eerste wil ik gewoon degene zijn die het product voor het eerst uit de doos haalt en ten tweede heb je na opening geen enkele garantie dat je geen ruil- of demomodel in je handen gedrukt krijgt. Dus hoe meer ongeopende verzegelingen op de verpakking hoe beter!

Overigens, mijn enige ervaring met een Dead on Arrival product (een Soundcraft MPM20/2 mixer) werd bij Feedback Eindhoven zonder gezeur direct omgeruild voor een nieuwe.

Frappant dat als er een topic over muziekwinkel A, B of C word gemaakt altijd Feedback bij de nekharen erbij gesleept moet worden. :erm:

Zoals Napole0n vermeld....Feedback Eindhoven is altijd zeer correct in mijn ogen. :okdan:
Denk dat de Feedback zaken in de rest van Nederland hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Zoals Napole0n vermeld....Feedback Eindhoven is altijd zeer correct in mijn ogen. :okdan:
Denk dat de Feedback zaken in de rest van Nederland hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Was FB Eindhoven niet een andere zaak die door FB is overgenomen? Dat verklaart misschien het verschil in bedrijfsvoering.

Ik heb altijd het gevoel dat ik in de Aldi sta bij Feedback.

Back