Wat kan ik beter kiezen Virus C of TI

Appleman

Stamgast
hoi iedereen,
heeft iemand advies wat ik beter kan kiezen een virus c of een virus ti,
Ik hoorde dat de TI veel meer soundsets heeft ofzo, klopt dit???
kan iemand me een beetje de voor en nadelen van de TI en de C geven.

arlon.

welke is het duurst? ik zou die kiezen :P

in jouw geval zou ik doorsparen voor een virus TI. Deze heeft alle moderne dance en trance sounds standaard in de synth zitten (1000-en sounds), dus er is altijd wel een sound die je herkend of even simpel kan aanpassen naar een sound die je wilt bereiken.

de virus c heeft dit niet, en heeft uiteraard ook veel minder mogelijkheden, maar daar is genoeg over geschreven in de virus TI thread hier.

De ti heeft maar 1 nadeel tov de C ...hij is veel duurder 8D

Er zijn banken zat voor de C te krijgen hoor

Ik doe weinig met de pc en daw software dus de C was mijn keuze boven de B en de TI

Het lijkt mij beter voor een TI te gaan als je pc(daw) het centraal punt is in je studio, gebruik je het (Total Integration) gebeuren niet .... zonde van het geld.

my2cents

Vic

VIRUS C RULES !!! 8o) héhé

Soundwise is er niet veel verschil tussen de C en de TI. Het grote voordeel (voor sommigen) is dat de TI zich als een VST instrument gedraagt in je DAW.
Maar je kan net zo goed een Virus C kopen en met een audio interface het geluid van de Virus C in je DAW binnentrekken. Als je de full versie van Cubase gebruikt kan je via de External Instruments functionaliteit automatic latency compensation toepassen op externe synths en is er niet veel voordeel aan de TI tov de C.

Ikzelf heb de Virus B. Als ik zou upgraden zou ik zelf de TI Snow kopen. Veel bang for the buck. Maar voorlopig ben ik nog steeds zeer tevreden met de B :)

En Hypersaw en nog meer effecten etc. Heb zelf de C en ben daar overigens meer dan tevreden mee. SOmmige zeggen dat de C "beter" klinkt, maar dat is natuurlijk puur subjectief.

En Hypersaw en nog meer effecten etc. Heb zelf de C en ben daar overigens meer dan tevreden mee. Sommige zeggen dat de C "beter" klinkt, maar dat is natuurlijk puur subjectief.

Ik las op een ander forum ( http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=550256&forumid=48&s= ) dat idd de C wat warmer klinkt dan de Ti maar dat de B en Ti, wel over de analoge out`s, weer nagenoeg het zelfde klinken. Misschien als je een purist bent dat je dan dus voor de C gaat. Maar ik denk dat je uiteindelijk in de mix het verschil niet hord.

Ik zou iig. voor de Ti gaan. Niet voor die VST functie maar meer voor de extra`s die je er bij krijgt.

Back