Wat kan ik beter kiezen Virus C of TI

Als je het geld er voor (over) hebt dan is de TI(2) wel de mooiste keuze. Aan de andere kant kun je ook een C of Snow kopen en met het overgebleven geld eventueel nog 1 of 2 andere 2e hands synths (of iets anders) erbij kopen, maar die keuze zal voor iedereen natuurlijk anders zijn. Zelf vind ik een breder scala fijn werken. Maar dat ik natuurlijk per persoon anders.

hoi iedereen,
heeft iemand advies wat ik beter kan kiezen een virus c of een virus ti,
Ik hoorde dat de TI veel meer soundsets heeft ofzo, klopt dit???
kan iemand me een beetje de voor en nadelen van de TI en de C geven.

arlon.

Meent ie dit nou serieus? :duivels:

Staat er geloof ik alleen ter inspiratie en hij gebruikt vooral Logic als ik het goed onthouden heb.

idd :D

En als er naar gevraagd werd dan wilde hij nog wel analoog mixen.

Wat een luxe zeg.:P

Hey arlon hoe zit het eigenlijk met je creativiteit en muzikaliteit? Zou ik me ook eens op focussen

Hey arlon hoe zit het eigenlijk met je creativiteit en muzikaliteit? Zou ik me ook eens op focussen

Ik denk dat dat de volgende vraag wordt "Weten jullie waar Armin zijn creativiteit vandaan heeft en welke is betere Creativiteit Armin of Tiësto" ;)

Ghehe
het lastige is alleen dat ie die op audionews niet zal kunnen vinden

Ter volledigheid: de Virus C beschikt ook over "Moog filters", dus daarvoor moet je geen TI kopen.
De TI heeft inderdaad de hypersaw, maar heb een JP8000, dus niet echt behoefte aan :)

Ik denk dat dat de volgende vraag wordt "Weten jullie waar Armin zijn creativiteit vandaan heeft en welke is betere Creativiteit Armin of Tiësto" ;)

LoL :D

Armin = B de Goei
Tiesto = G Huinink, toch ? :S

:okdan:

"Weten jullie waar Armin zijn creativiteit vandaan heeft en welke is betere Creativiteit Armin of Tiësto" ;)

Das makkelijk, uit de Virus C natuurlijk :L:biertje:

Back