Roland XV3080 > V-synth

Roel_en_Sam

Ouwe rot
Is er een manier om de golfvormen of uit de Roland XV3080 te halen en ze in de V-synth te zetten. (zonder ze alllemaal apart op te nemen) Ik denk dat het niet kan maar heel misschien....
Anders zou ik hem inruilen.:confused:

PS: Kan een moderator mijn naam RoelRoel niet in Roel_en_Sam veranderen?

Lijkt me nagenoeg onmogelijk (zeg nooit nooit)

Allereerst - waarom zou je dat willen?
Allertweedst - zou ik niet voor de XV-3080 gaan, maar voor de XV-5050 (schijnbaar beter samples). Is ook nog goedkoop, misschien kun je 'm er gewoon bij hangen.. of een XV-2020 :).

Origineel geplaatst door Yoozer
Allereerst - waarom zou je dat willen?
Allertweedst - zou ik niet voor de XV-3080 gaan, maar voor de XV-5050 (schijnbaar beter samples). Is ook nog goedkoop, misschien kun je 'm er gewoon bij hangen.. of een XV-2020 :).

zie roelroel z'n gearlist.....

Ik vind persoonlijk dan, de XV 3080 niet slecht, tegendeel zelfs, de samples zijn werelds echt.(lijken).
Ik heb de 5050 ook gehoord en klinkt veel van hetzelfde , ja meer apregi.. s presets. da was!
Maar mijn bedoeling was eigenlijk om de V-synth te kopen en de golfvormen van de xv3080 daarin te kunnen kletsen zodat ik mijn 3080 eruit kan gooien. Maar dat kan zeker niet. Trouwens wat kun je vragen voor een 2Ehandse Xv 3080 met wave expansie srjv 05 , ja die dance suprmeme, rouwe kaart trouwens. jammer dat je bij xv 3080 niet de patch mode in de performmode hebt(tegelijk dan, zoals viruus, ja groot verschil!!!
Maar to the piont, Wat is een schappelijke prijs voor beide partijen.

(Sam)

Re: Roland XV3080 > V-synth

Origineel geplaatst door RoelRoel
Is er een manier om de golfvormen of uit de Roland XV3080 te halen en ze in de V-synth te zetten. (zonder ze alllemaal apart op te nemen) Ik denk dat het niet kan maar heel misschien....
Anders zou ik hem inruilen.:confused:

PS: Kan een moderator mijn naam RoelRoel niet in Roel_en_Sam veranderen?

Je kan een sample van de xv3080 in de v-synth samplen en um dan als golfvorm (oscilator) gebruiken !!!!

VET !!

ja maar ik wil ze niet gaan samplen, ik wil de golfvormen hebben voor 100%

Bel ff anders Roland Japan op om te zeggen dat ze die golfvormen even moeten mailen joh. Doen ze vast wel.

[ushi]
Yes mistah, tsank yoe fol calling.
I can help yoe?
.......
You want 'golfvormen' from the XV3080?
.......
But we do not sell 'golf'. Yamaha sells golfclubs. You call Yamaha now, OK?
.....
Tsank you for calling! Bye!
....
[/ushi]

Back