Korg MS-Orange

vcovca

NOXGENUS
attachment.php
Ey lui!

Hij komt steeds dichter bij af: de MS-Orange!

Of iemand mot 'n betere naam weten..

Attachments

• DSC00664.jpg
    DSC00664.jpg
    187,4 KB · Bekeken: 102
Ik zou er een Nord logo naam op zetten rechts in de hoek :D

Heheh.. da zou 'n goeie zijn ja.

Ik denk dat ik het erop ga schilderen. M'n pa is pas met de vut, en kan kalligraferen.
Gisteren was m'n broertje hier met 'n maatje van um, die zei dat je er misschien wel op kan plotten. Maar zoals je ziet zit de frontplaat soort van verkeerd om. De randen die normaal naar achteren zijn gebogen staan nu naar voren. Dus plotten/printen is niet echt 'n optie. Maar met 'n dun kwastje en 'n vaste hand kan het best mooi worden om het er op te schrijven..

ben je een echte MS aan het vernaaien?
ziet er echt uit volgens mij. maar "vernaaien"? je weet niet hoe hij eruit zag voordat de kwast (spuit?) eroverheen ging!
ik heb wel eens een MS-10 gezien (& geroken!) die aan elkaar werd gehouden door verflagen, schimmel en roest.

En zet aub de moeren van de jackcontacten allemaal recht
thanks for putting the anal back into analog :D

ben het wel met je eens overigens... maar ik vermoed dat deze foto een tussenopname is van een "work in progress".
Operatie Tomaat! (ik vind de kleur wat meer tomaat dan sinasappelig)

Nou, de vorige eigenaar had het ding in 'n koffertje gemaakt... niet netjes maar met 'n blikschaar. Geloof me, dit is al stukken beter. Hiervoor had ik um in 'n houten doosje gemaakt, maar de frontplaat bleef scheef. Nu in rack... word steeds beter.

En is goe Hill.. zal straks effe proberen. Denk trouwens dat ik er wel nog andere moertjes en knoppen op ga zetten.

Okay, je had een MS-10 zonder echte behuizing en dat stoorde je. Begrijp ik.
Toen ging je aan de slag met een rack versie om hem een beter onderkomen te geven. Begrijp ik.
Weer wat later besloot je hem een kleur te geven. Begrijp ik.
Toen stond je bij de locale bouwmarkt en dacht je: "Fok ja! Oranje." Begrijp ik niet.

Wel goed dat je hem een nieuw huisje geeft.
Veel succes nog.

Toen stond je bij de locale bouwmarkt en dacht je: "Fok ja! Oranje." Begrijp ik niet.
Het is autolak, dus Halfords. De Feedback onder de auto en fietsonderdelen.

Kijk, ik ben lichtman. Dus zo nu en dan verandert mijn smaak van kleur.
De laatste tijd is het kleurnummer 135: http://www.leefilters.com/lighting/products/finder/act:colourdetails/colourRef:C4630710C5CE85/

Snap U? Nee? Da geeft niks. Jij hoeft er ook niet naar te kijken.
Hij past zo wel mooi bij de oranje knopjes van de 808 ;-P

Misschien dat ie

Nederlandsche vlag er op en noem 'm de NL-20 :D

nee de NL-20-10
maakter een nummer plate van
black met gold randje kan heel gelikt zijn ,...
khad eens een boekie
de keyboard uit us
daar stonden alle weirde gemaakte " custum " apparaten in
zo ook een hammond die kon buigen .met een soort bar -staaf waarje op kon springen voor t podium fx

een ander orgel wat helaal in oranje pluche was gehesen ,..met allemaal chroom erom heen

iets voor mn philicorda
:eureka:

Okay, je had een MS-10 zonder echte behuizing en dat stoorde je. Begrijp ik.
Toen ging je aan de slag met een rack versie om hem een beter onderkomen te geven. Begrijp ik.
Weer wat later besloot je hem een kleur te geven. Begrijp ik.

Wel goed dat je hem een nieuw huisje geeft.
Veel succes nog.

ik hou zelf veel van hout desnoods mn 19 " inch rack
mn zelf bouwe dingetjes
maar geel is ook vet
khad een mark syntecno
na dawas een best lekker kleurtje

en bv heldere bleu schermen mn esq had r eentje
ook ok
of mooi vu meters die neon geel uitstralen savonds

nicey

soms moet r meer kleur in de studio aldat zwart by studio electronics hebben ze dat goed begrepen ,..
dat kunje je eigen se1x fronts bestellen ..div colors

nee de NL-20-10
maakter een nummer plate van
black met gold randje kan heel gelikt zijn ,...
:eureka:

Das ook wel geinig jah.

Het zo'n Brother label ding wat je aan je PC ken hangen.. zit nog gele tape in. Ziet er wel geinig uit, mar ben nog niet tevree.

Denk toch dat ik het met 'n kwastje ga doen.

Je had vroegen ook van die wrijf letters. Kun je die niet zoeken? laklaag eroverheen en klaar.

Je had vroegen ook van die wrijf letters. Kun je die niet zoeken? laklaag eroverheen en klaar.

Zat ik ook al aan te denken. Maar is best moeilijk om het netjes te doen..

Morgen eerst maar eens houten rack dingetje maken. Was net al besig met de hand zaag... cirkel ding ligt op me werk. Maar is thc niet helemaal recht. Gedult is 'n schone zaak zeg maar. Is soms moeilijk om iets niet meteen af te maken.. maar is wel beter. Anders verkaai ik het weer, is ook zonde.

Dus zo nu en dan verandert mijn smaak van kleur.
De laatste tijd is het kleurnummer 135: http://www.leefilters.com/lighting/products/finder/act:colourdetails/colourRef:C4630710C5CE85/

Nice.:)

Snap U?
Nee.
Nee.
Da geeft niks. Jij hoeft er ook niet naar te kijken.
Klopt.

Ik zal wel weer eens conservatief zijn met mijn smaak synthesizer kleuren.
Nogmaals mijn zege toegewenst.
Maarten

Misschien dat ie

Ja, ja? Toch nog zwart word? ;)

Back