Gezocht: Iemand die kan en wil masteren.

Aftersho-Q

Mister ''Mainstream''
Hoi,

We hebben aanstaande een release maar het label wil dat we zelf masteren.
Nu , ons probleem is dat geen van beide enige kennis over mastering heeft. De track is helemaal afgemixt en heeft enkel nog mastering nodig.

Onze vraag aan jullie is dus of iemand tijd en zin heeft om eventueel voor een prijsje onze track te masteren.

Ik hoor het wel!

Grtzzz Aftersho-Q & D-Bass

stuur de file maar eens door, dan doe ik een poging om het te masteren.

Indien tevreden
prijs: 20 EUR per nummer

Ik master voor 10 euro excl. btw per track.

Op discogs staat een lijst ter referentie:
http://www.discogs.com/artist/Niel+Duran

ps. wel raar dat het label wil dat jullie het zelf gaan masteren, dit zijn zaken die het label hoort te regelen en vaak een vaste persoon/bedrijf voor heeft.
Alleen als de artiest er zelf op aandringt om het zelf te doen. Ik krijg zo wel de indruk dat het niet een bekend label is of een label met enige ervaring.

ps. wel raar dat het label wil dat jullie het zelf gaan masteren, dit zijn zaken die het label hoort te regelen en vaak een vaste persoon/bedrijf voor heeft.
Alleen als de artiest er zelf op aandringt om het zelf te doen. Ik krijg zo wel de indruk dat het niet een bekend label is of een label met enige ervaring.

Ja idd, ben nog wat aan het afwachten. Heb een mail gestuurd naar het label om dat ook te zeggen.

Ik ga de track zowiezo wel laten masteren, dan kan k hem toch zelf al draaien op feesten. :D Als het label het niet doet , vraag ik 1 van jullie.:okdan:

goedkoop ?

goedkoop ?

Mastering is best een tijdrovende klus wil je het echt goed neerzetten toch?
Daarenboven vergt het ook wat investeringen.

Dus ik neem aan dat ik hierboven echte hobbytarieven lees of vergis ik me?
10 euro per nummer is toch nagenoeg 'gratis'? ;)

Multicompressor, limiter, en klaar is monsjeu le masteur :)
Denk niet dat ie voor dat tientje 3 uur gaat zitten kutten....maar als het label er tevree mee is, dan is het een welbesteed joetje, naar me dunkt!

http://www.foon.be/

THE masterplant in Belgie, Lier, kost niet 'zo'veel en die heeft al vele hits gemasterd, als het voor vinyl is moet je toch maar oppassen, zeker voor jullie genre, met niemand hiervoorgenoemd will af te breken, want ken hun resultaten niet zo dus...

Hoi,

We hebben aanstaande een release maar het label wil dat we zelf masteren.
Nu , ons probleem is dat geen van beide enige kennis over mastering heeft. De track is helemaal afgemixt en heeft enkel nog mastering nodig.

Onze vraag aan jullie is dus of iemand tijd en zin heeft om eventueel voor een prijsje onze track te masteren.

Ik hoor het wel!

Grtzzz Aftersho-Q & D-Bass

Als ik je post lees en de reacties die erop volgen, hebben we het hier niet over het nieuwste album van Sting waar van afhangt of ie nog mee kan. Ik zou zeggen rag je tracks ff door een presetje van izotope ozone heen, is iedereen blij.

Wat je zegt zou ook kunnen Gijs maar heb die Ozone niet in men bezit.
Dan kan k toch beter iemand vragen voor een 10tje dan 200 euro voor die ozone uit te geven.:D
Of bekijk ik het zo verkeerd?

Helemaal gelijk, of je gaat het voor anderen doen, heb je ozone er met 20x uit ;-)

Als ik je post lees en de reacties die erop volgen, hebben we het hier niet over het nieuwste album van Sting waar van afhangt of ie nog mee kan. Ik zou zeggen rag je tracks ff door een presetje van izotope ozone heen, is iedereen blij. __________________

Zo wordt je idd nooit geen sting!!!!

Phhh oude post dit!. stuur me ff rrn voorbeeld mp3tje, zodat ik een inschatting kan maken of het wel mijn ding is om te masteren

Back