Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat die afgeschaft waren een paar maanden geleden. Maar desondanks lukt het me toch normaal wel over te maken.Je kunt je donatie ook met een ouderwetse overschrijvingskaart doen.

Ik wel, ik herinner me nog wel dat je dingen in moest vullen en dan bij de bank in een speciale brievenbus gooien of per post. En dan hopen dat ze het goed konden lezen, want dat ging ook nog weleens mis. Weet niet meer precies wanneer het digitaal werd, maar volgens mij was dat ergens halverwege de jaren 90 via internet. Was er daarvoor al niet iets via de telefoon mogelijk, telebankieren ofzo?Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven een papieren overschrijving gedaan heb, en ondertussen zijn mijn kinderen oud genoeg dat ze zelf een bankkaart mogen hebben.
En nadat ik zelf wat programma's met OCR functionaliteit gemaakt heb, huiver ik bij de gedachte dat zo'n programma gaat bepalen hoeveel geld er van mijn rekening gaat.![]()
Ja inderdaad, ze lukken een stuk beter dan een paar jaar terug, maar zeker nog geen 100% score. Is ook lastig, zo'n voorspelbaar patroon.OMG ik zie een (bijna) kloppend klavier. Het Einde is Nabij.
Het is de enigste pagina die ik bekijk. Het laat me direct de recente topics zien, wat er te koop is (niet dat ik koop maar wel leuk vind om naar de foto’s te kijken), en de laatste nieuwe tracks die er zijn gepost. Dit doe ik wel met mobiel, aangezien ik de desktop versie nooit open voor DSF.Tja, voor wie is die voorpagina eigenlijk bedoeld?