Interessant stuk over Michael Jackson setups live & in de studio

die bedoelde ik ook, heb er een waar ik jaren mee heb opgetreden. verbazingwekkend hoe hij altijd "past" in de muziek.
de nieuwe ken ik eigenlijk niet zo

Ik heb bij een tourtje zelf mijn B3 met leslie 122 omgewisseld met mijn CX3 (oude) met zo'n RT-20 van Boss eraan. Die Leslie ivm ruimte, maar die CX3 ivm de sound. Paste veel beter in die setting dan de sound van m'n B3, typisch he. En je vind ze spotgoedkoop! Ik speel thuis ook liever daar iets mee in dan met B4II, in een productie geeft ie wat 'swung'...

ja dan vind ik het nog steeds jammer dat al dat werk (arrangeren, samplen,repeteren) tja wel uiteindelijk een mooie film heeft opgeleverd maar ik had natuurlijk liever het eindresultaat (met dansers, vuurwerk, HD videoshots,lasers en wat ik niet vergeten ben) concert gezien......

Maarja, men krijgt niet altijd waar men op hoopt helaas.....

Ik heb bij een tourtje zelf mijn B3 met leslie 122 omgewisseld met mijn CX3 (oude) met zo'n RT-20 van Boss eraan. Die Leslie ivm ruimte, maar die CX3 ivm de sound. Paste veel beter in die setting dan de sound van m'n B3, typisch he. En je vind ze spotgoedkoop! Ik speel thuis ook liever daar iets mee in dan met B4II, in een productie geeft ie wat 'swung'...

en een stuk hanteerbaarder dan de b3 . kan ook lekker scheuren, fijn geluid met beetje de distortion aan en lichte percussie. fijn alround orgeltje.
trad op een gegeven moment op met ultimate rack met 3 synth's , daana vervangen door 1 cx3 met indraaibare ( tafel) pootjes, ging ook goed !
heb de mijne laten voorzien van midi-in.
de prijs blijft toch redelijk constant zo rond de 600 euro dacht ik, maar moet zeggen dat ik me daar eigenlijk de laatste tijd niet zo meer in heb verdiept

Op een B3 spelen heeft wel echt wat hoor met zo'n leslie tegen je oor aan maar die CX3 blijft te gek. Midi er in? Lachen, nog steeds wel leuk

Ene moet zeggen dat ik er al meerdere heb gezien voor 250,- tot 450,- niet echt veel meer hoor!

Leuk om te lezen, bedankt.

Ene moet zeggen dat ik er al meerdere heb gezien voor 250,- tot 450,- niet echt veel meer hoor!

Stuur me maar een pm wanneer je er één tegenkomt.
Ik heb ze iig nog niet gevonden....misschien zoek ik verkeerd?

:peukie:

Is goed, zal ik doen. Waren ook snel weg maar heb ze echt gezien. Zelf bij mij in Rotterdam al 3 (2 rond de 350/400,- en eentje die 550 wilde hebben)
Ik check altijd voor vrienden al, 2 daarvan zijn er ook naar vrienden van mij gegaan!
I'll hook you up (btw zelfs voor 700,- een oude BX3, de dubbelklaviers versie van de CX in Enschede een jaar geleden ongeveer. Die ging net aan mijn neus voorbij)

Hey man, hier staat er weer eentje...prijs I don't know maar dan weet je het hahaha
MP Advertentie: 316062576

Back