Iemand met overduidelijk te veel tijd over...
Gister kreeg ik na email over een Solina die naar mijn idee te duur was "binnnen NL" zelfs bedreigingen dat ik op een onverwacht moment "te grazen" zou worden genomen.
Ik heb al veel meegemaakt maar onderwereld achtige dreigmails is zelfs voor mij nieuw.
Bizar! Bestaat er nu ook al synthesizermaffia?
Verder snap ik het standpunt van de verkoper van de 101 wel maar om dan meteen 325 eu op een 101 weg te geven is wel een beetje raar. Ik denk dat er genoeg musicerende mensen zijn die graag een blauwe 101 voor 500 eu willen kopen.
175 eu voor een 101 is niet reeel.
Kan ik niet goed beoordelen. Weet wel dat ik een vergelijking heb gezien op internet tussen een SH-101 en een SH-201 en dat die elkaar bepaald neit veel ontliepen qua soundmogelijkheden.
Ik denk dat deze advertenties dan ook van dezelfde persoon zijn als die mij gister vervelend mailde.
Voel met je mee. Niet leuk om nare mails te krijgen.
Moet overigens ook achter mijn Akai EWI 4000s aan, want heb weliswaar aanbetaald maar sindsdien nog niets van hem vernomen. Verkoper kwam alleen met het bericht dat hij hem mij zou toesturen, maar dat het overlijden van iemand er tussen was gekomen.
Ik ben geloof ik nogal relaxed maar niet te beroerd om uiteindelijk wel degelijk aangifte te doen.
hoe bedoel je dat?

Ik dacht dat men bedoelde te beweren dat die foto met behringer ook photoshop is, daar reageerde ik eigenlijk meer op.