Krk rp5 2x van Niels voor €50,-

Iemand met overduidelijk te veel tijd over...

Gister kreeg ik na email over een Solina die naar mijn idee te duur was "binnnen NL" zelfs bedreigingen dat ik op een onverwacht moment "te grazen" zou worden genomen.
Ik heb al veel meegemaakt maar onderwereld achtige dreigmails is zelfs voor mij nieuw.

Bizar! Bestaat er nu ook al synthesizermaffia?

Verder snap ik het standpunt van de verkoper van de 101 wel maar om dan meteen 325 eu op een 101 weg te geven is wel een beetje raar. Ik denk dat er genoeg musicerende mensen zijn die graag een blauwe 101 voor 500 eu willen kopen.

175 eu voor een 101 is niet reeel.

Kan ik niet goed beoordelen. Weet wel dat ik een vergelijking heb gezien op internet tussen een SH-101 en een SH-201 en dat die elkaar bepaald neit veel ontliepen qua soundmogelijkheden.

Ik denk dat deze advertenties dan ook van dezelfde persoon zijn als die mij gister vervelend mailde.

Voel met je mee. Niet leuk om nare mails te krijgen.

Moet overigens ook achter mijn Akai EWI 4000s aan, want heb weliswaar aanbetaald maar sindsdien nog niets van hem vernomen. Verkoper kwam alleen met het bericht dat hij hem mij zou toesturen, maar dat het overlijden van iemand er tussen was gekomen.

Ik ben geloof ik nogal relaxed maar niet te beroerd om uiteindelijk wel degelijk aangifte te doen.

Bizar! Bestaat er nu ook al synthesizermaffia?

Schijnbaar!! Maar dit was meer een geval van iemand die verscholen achter het internet zichzelf dusdanig laat gaan op een manier waar je van denkt "wie is hier nou de aso"? Persoon was niet zo slim want zijn email adres was weliswaar anders maar hij was vergeten om zijn initialen te vervangen!!!
Ik ging eens zoeken in mijn email archief (6 jaar email) en wat bleek, ik had iets van hem gekocht en had zijn mobiel nummer nog!!..

Het was een hele domme jongen en een hele domme actie van hem.

Kan ik niet goed beoordelen. Weet wel dat ik een vergelijking heb gezien op internet tussen een SH-101 en een SH-201 en dat die elkaar bepaald neit veel ontliepen qua soundmogelijkheden.

Dat zal best maar het origineel is de basis voor de remake en dat doet de prijzen altijd goed. Dus 500 voor een blauwe 101 is redelijk gangbaar.

Die SH-101 foto met standaard staat op synthmuseum.com.

Maar goed, dat zegt op zich nog niet of deze Niels al dan niet werkelijk die dingen voor die prijs gaat verkopen...

Net zoals er mensen zijn die de tijd nemen om dit soort dingen op marktplaats te zetten zijn er ook legio mensen op fora die de tijd hebben om zich er druk over te maken, kennelijk.

Aangaande het "dreig-mailtje", je ziet iets staan en stuurt dan een mail waarin jij zegt dat het te duur is en vindt het vreemd dat daar reactie op komt? Even afgezien van de aard van de reactie.

Nee is prima krijg ook zo vaak lage biedingen per mail, het opent soms de onderhandlingen als daar ruimte voor is. Maar om iemand te gaan bedreigen is wel een beetje vreemd al helemaal als die persoon jou asociaal gedrag verwijt.

Ach het is net als int verkeer of op straat..soms bots je eens tegen een verkeerde...

:stupid

Het is een erg makkelijke photoshop (gewoon je selectiekader even verschuiven, brightness aanpassen et voila leuke slagschaduw) en de identieke sliderstanden zijn toch wel *de* weggever hier...

Het is inderdaad wel erg frappant dat de instellingen van alle knopjes en schuiven precies overeenkomen. Daar had ik nog niet naar gekeken.

Kijk even naar Niels zijn stapeltje Behringer apparatuur.

Kijk dan even naar deze foto.

Rack1.JPG

'nuff said.

Ah ok, er zat dus ook een reden achter. Ik dacht dat je puur mailde om te zeggen dat het product te duur is.
Maar inderdaad dreigen is een no go, zeker omdat het zo laf en makkelijk is vanachter je computertje.

Tja...ik was vroeger ook een beetje reactionair maar dat heb ik wel afgeleerd.

De persoon bood een Solina aan voor 650, ik dacht "aanbod Solinas binnen NL is groot" dus ik bood hem een lager bedrag met de reden die ik net noemde.

Verkoper verloor even zijn verstand en ging helemaal los...

ach...

ik denk dat ie alles heeft verkocht haha...
staat iig niks meer op

SH101 is trouwens idd niet gephotoshopped maar van synthmuseum.
(dus wel gephotoshopped maar dan door vintagesynth)

dat ge het ma weet ehhh

FF over die behringer foto, het lijkt net of er houtjes tussen zitten, ik weet het niet zeker hoor.

ik denk dat ie alles heeft verkocht haha...
staat iig niks meer op

SH101 is trouwens idd niet gephotoshopped maar van synthmuseum.
(dus wel gephotoshopped maar dan door vintagesynth)

dat ge het ma weet ehhh

Is goed jongu...

Neen, ik bedoelde dat Nielsje uit deze internetfoto heeft zitten knippen voor zijn advertentie. Wat op zich niets bewijst, maar wel een vermoeden verder doet rijzen...

Op de foto hierboven (gewoon een echte foto hoor) zie je trouwens geen houtjes, maar van die witte viltjes, volgens mij. Om krasloos te stapelen.

Neen, ik bedoelde dat Nielsje uit deze internetfoto heeft zitten knippen voor zijn advertentie. Wat op zich niets bewijst, maar wel een vermoeden verder doet rijzen...

Op de foto hierboven (gewoon een echte foto hoor) zie je trouwens geen houtjes, maar van die witte viltjes, volgens mij. Om krasloos te stapelen.

En ik maar denken dat ie veel ijslollies heeft gegeten daarvoor.... :D

Back