Roland System 100M Full Set + MC4B-MTR100-OP8

zeker een mooie set maar een koper vinden is lastig...niet om de prijs maar mee om de omvang. Ken niet zo veel mensen die zulke bedragen kunnen betalen.

Je hebt natuurlijk voor die bedragen ook stevige concurrentie tegenwoordig...voor dat geld koop je een héél indrukwekkend dotcom systeem bij elkaar. OK, dat klinkt natuurlijk anders, dus het is maar wat je wil.

Maar zoveel mensen hebben inderdaad geen 13000€ liggen voor een synth, ook al is hij het misschien waard.

Of hij het al dan niet waard is, moet ieder voor zichzelf uitmaken.

Ben jij iets met 11 oscillatoren en meerdere step sequencers, een polyfoon keyboard en modulaire mogelijkheden, of niet?

Neen ik ben er niets mee

Ik kan er gerust in komen dat anderen het dat wel waard vinden. Vroeg me gewoon af wat er hier dan zo speciaal aan was. Nu weet ik het dus al iets meer

Ik vind het een mooie set maar nu geen geld en prijs is vast..

woon jij hier ..in in dit forum gedeelte :D
mooie set ...en idd
soon jupiter8 sound modulair is voor niet veel wegelegd
zelfs astie de helft zou kosten

En aangezien die 3 MC spullen samen 845 moeten kosten, is dat dus zo'n 13000€ voor de 100M.

vreemd datie hier nog adverteerd
door dit ..ge[lul] ist vast niet helpend fatie m ...hiero verkoopt :okdan:
niks miss met ons/ hem trouwens

ik verkocht ook een jp4 voor 1450.- voor iemand
kanik ook byna beter via ebay doen ...
aleen die gast wil niet

evt verzenden houdt op !
sc6 hex :doei:

woon jij hier ..in in dit forum gedeelte :D
mooie set ...en idd
soon jupiter8 sound modulair is voor niet veel wegelegd
zelfs astie de helft zou kosten

Ik woon hier ja... :-)

set is idd erg dik!

vreemd datie hier nog adverteerd
door dit ..ge[lul] ist vast niet helpend fatie m ...hiero verkoopt :okdan:
niks miss met ons/ hem trouwens

ik verkocht ook een jp4 voor 1450.- voor iemand
kanik ook byna beter via ebay doen ...
aleen die gast wil niet

evt verzenden houdt op !
sc6 hex :doei:

Ik had er verder geen oordeel over. Ik meldde gewoon objectief dat hij voor alles samen 14000 vraagt (aldus Ralph) en voor de 3 overige apparaten apart 845, dus is het aandeel van de 100M in die 14000 zo'n 13000€. Een objectief rekensommetje, meer niet.

Wat je vindt van 13000 voor een uitgebreide 100M, dat mag ieder voor zichzelf bepalen.

Ik had er verder geen oordeel over. Ik meldde gewoon objectief dat hij voor alles samen 14000 vraagt (aldus Ralph) en voor de 3 overige apparaten apart 845, dus is het aandeel van de 100M in die 14000 zo'n 13000€. Een objectief rekensommetje, meer niet.

Wat je vindt van 13000 voor een uitgebreide 100M, dat mag ieder voor zichzelf bepalen.

Tja het is zogezegd een mooie set!

Back