700s

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
op mp

*
* Muziek en Instrumenten
* Synthesizers
* Advertentie: 313676589

Beschrijving
Twee KORG 700S synthesizers. Prijs 500 Euro PER STUK.

Een exemplaar heeft een houten behuizing, en in het 2e OSC/ Ringmod deel een Course Freq slider.

Het andere exemplaar (latere serie?) heeft de zwarte Tolex behuizing. In het 2e OSC/ Ringmod deel heeft deze naast de Course Freq slider ook een slider voor Fine Freq.

Beide synths zijn technisch in uitstekende staat en optisch netjes.

wel intressant :halleluja
ook al gereserveerd:engel:
[meer gepost om discuss aan te wakkeren,...vanwege de verschillen in de korg 700s , en de price die redelijk hoogligt ...waarom ook niet]

wist egt niet dat er verschillen waren in de korg 700 s onder elkaar
de een heeft andere behuizing
en de course / fintune slider zijn anders

iig allebei meteen reserved
is bets ...op vallend te noemen omdat ze nog steeds geen cv gate hebben
en 500 eu p/stuk moetsen opbreneg

= niet weinig [wel zn hetfige sound in cash waard ]
deze 700s mag zichzelf een 0.45 dv 800 noemen
:engel::D:luv: das egt de duvel synthesizer !
:bekdicht:

Mag ik zeggen een heel goed klinkend oud Korgje!

duidlijk ronderhevig aan een ..waarde styging:P
je moet m horen om te geleuve...
dees waren soms 150+ eu

vroegah

vreemd dat bv sy 1/2 van yammie bv niet so mee stygen :dubbel:

duidlijk ronderhevig aan een ..waarde styging:P
je moet m horen om te geleuve...
dees waren soms 150+ eu

vroegah

vreemd dat bv sy 1/2 van yammie bv niet so mee stygen :dubbel:

Ronderhevig...

wel veel geld hoor voor zo'n oud Korgje..

Mee eens. Die €500,- voor een 700s vind ik ook te veel. Voor dat geld zijn er toch wel erg veel andere goede synths te krijgen, inclusief vintage exemplaren. geef mij voor dat geld dan bijvoorbeeld toch maar liever een Micromoog.

Mee eens. Die €500,- voor een 700s vind ik ook te veel. Voor dat geld zijn er toch wel erg veel andere goede synths te krijgen, inclusief vintage exemplaren. geef mij voor dat geld dan bijvoorbeeld toch maar liever een Micromoog.

Mischien wel maar de 700s heeft een heerlijke sound met bite!

Ik vind hem best 500 eu waard.

De Micro is een prima instrument maar geen vervanging voor de sound die uit de 700s komt..

Mischien naast elkaar zetten als combinatie.

Grtjs Ernst

Mischien wel maar de 700s heeft een heerlijke sound met bite!

Ik vind hem best 500 eu waard.

De Micro is een prima instrument maar geen vervanging voor de sound die uit de 700s komt..

Mwah, mwah, blijft veel geld. Maar dat geldt allengs voor meer vintage bakken.

Bedenk me net dat die Mopho keys van Dave Smith wel eens de doodsteek zou kunnen betekenen voor heel wat van die monofone vintage bakjes. Zou mij niets verbazen wanneer die over een paar maanden danig in prijs zullen dalen. (oef, daar krijg ik vast commentaar op :D :P).

Mischien naast elkaar zetten als combinatie.

Grtjs Ernst

Da's wel een heel leuke combinatie inderdaad. Het is een mooi ding, die 700s, al zitten er geen wieltjes op. 'Schuiven!,' I know.

Mwah, mwah, blijft veel geld. Maar dat geldt allengs voor meer vintage bakken.

Bedenk me net dat die Mopho keys van Dave Smith wel eens de doodsteek zou kunnen betekenen voor heel wat van die monofone vintage bakjes. Zou mij niets verbazen wanneer die over een paar maanden danig in prijs zullen dalen. (oef, daar krijg ik vast commentaar op :D :P).

Da's wel een heel leuke combinatie inderdaad. Het is een mooi ding, die 700s, al zitten er geen wieltjes op. 'Schuiven!,' I know.

Zou best eens kunnen.

bestaan die nog dan micromoogjes voor 500
kzie ze niet [leo ze opgekocht]
:P

de korg 700 heeft 2 osc / micromoog maar 1 wezenlijk dik verschil
en geen cv gate op de 700 s
voor mij belangrijk

Back