Is het mogelijk om de categorie van een combination geluid te veranderen? Ik wil bewerkte geluiden in de USER categorie (nr. 14) kunnen zetten. Zo is het makkelijker te schakelen naar eigen geluiden. Wie kan me helpen?
Kan ik met 1 knop schakelen tussen 2 laatst gekozen geluiden, bij de KORG TRITON LE? Wie kan me helpen? Ivm snel schakelen tussen 2 geluiden, tijdens een liedje.
Is het mogelijk om de categorie van een combination geluid te veranderen? Ik wil bewerkte geluiden in de USER categorie (nr. 14) kunnen zetten. Zo is het makkelijker te schakelen naar eigen geluiden. Wie kan me helpen?
Gast je maakt het nu wel echt te gek hoor!! Leer je eigen apparatuur kennen en kom je er echt niet uit kom dan ff terug. Download die handleiding en lees hem, anders vraag je bij een muziekwinkel of ze de nederlandstalige versie kunnen bestellen (die zijn er namelijk ook)
En ga lezen en uitproberen. Ik stop met helpen na deze 3e vraag die letterlijk terug te vinden is...sorry man, good luck
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.