VIP-DJ Oxysept over de economische malaise

Origineel geplaatst door Flying Panther
ehh:

lijkt me redelijk logisch toch?

heb jij je humorspieren chirurgisch laten verwijderen?
-> google -> typ: humor, absurd

ehh:
lijkt me redelijk logisch toch?

uuuh, you need an adapter.. ;)

Jammer dat ze nooit mp3 spelers inbouwen in die ingebouwde mp3 spelers.

Bedoelde maar aan te geven dat de rest redelijk serieus was.. Dit valt gelijk weer zo op dan.

ARBO :D

Bedoelde maar aan te geven dat de rest redelijk serieus was.. Dit valt gelijk weer zo op dan.

hahahaha..dat heb ik nou ook altijd! dat mensen me niet begrijpen als ik een grapje maak....misschien dat ik het daarom zo goed met Oxy kan vinden ;)

vliegende panter, u weet zeker dat u op school de stijl-vormen cynisme, ironie ed hebt gehad? ;)

Origineel geplaatst door olafmol
hahahaha..dat heb ik nou ook altijd! dat mensen me niet begrijpen als ik een grapje maak....misschien dat ik het daarom zo goed met Oxy kan vinden ;)

hell ! mensen die serieus op grappige opmerkingen ingaan.. daarom heb ik een hekel aan veel mensen.. en andersom :duivels:

Sinds je vorige post over VIP DJ oxysept ben ik helemaal fan van hem.
Maarwatishet.com is geweldig !!!!! Van zn chatlogs moest ik bijna in mn broek pissen hahahahaha.

Niet dat ik ook iets beters op mn werk te doen heb dan Kareltje lezen :D

Origineel geplaatst door murphi
Sinds je vorige post over VIP DJ oxysept ben ik helemaal fan van hem.
Maarwatishet.com is geweldig !!!!! Van zn chatlogs moest ik bijna in mn broek pissen hahahahaha.

Niet dat ik ook iets beters op mn werk te doen heb dan Kareltje lezen :D

ik zal je vertellen dat er echt nix aan die icq chatlogs is verzonnen! zo hebben we echt jaren zitten chatten met elkaar bij een niet nader te noemen jong&wild internetbedrijf in H'sum ;)
helaas was er geen uitgever die de icq logs in gebundelde vorm wilde uitgeven...jammerhoooooooooorrrrrrr

Ik zag het pas bij de tweede behandeling, toen hij op zijn rug lag: hij had een enorme hoeveelheid moedervlekken, die samen in gotische letters onderaan zijn buik de woorden 'Thug Life' vormden. Volgens Oxysept was dat een spontane fysieke manifestatie van zijn spirituele wens een neger te zijn.

WHAHAHA

Wanneer komt er eigenlijk een verhalenbundel van uit?

Volgens mij is er zo een uitgever te vinden die dit wel uit wil brengen.

Origineel geplaatst door fuse
Wanneer komt er eigenlijk een verhalenbundel van uit?

Volgens mij is er zo een uitgever te vinden die dit wel uit wil brengen.

ik weetutnie.......oxy heeft ooit wel eens een manuscript met daarin het verzamelde en geredigeerde "werk" segment van z'n site rondgestuurd, maar daar was niemand in geinteresseerd, terwijl het toen nog wel hip was om logs enzo in boekvorm te publiceren

Back