Linux drivers

produx216

onderbewust wint altijd
hee mensen,

ik ben behoorlijk aan het hopen dat hier mensen rondhangen die enorm verstand van linux hebben (iig veel meer als mij). Ik heb sinds een tijdje een Maxi studio ISIS van Guillemot. Ik heb al enige emailverkeer met ze gehad maar ze hebben geen support op linux gebied voor hun hadware :( :( :duivels:

Ik kan wel eventueel de hardware informatie van de geluidskaart krijgen zodat het eigenlijk theoretisch mogelijk moet zijn om zelf een setje drivers te schrijven , maarja daar houdt mijn expertise al op... :r :stupid

kan iemand me misschien helpen of kent iemand die zoiets zou kunnen doen, pls ik wil van ms af het blijft zo vaak hangen met zwaardere audio applicaties:kont:

Met de juiste hardwarecombinatie, en een goed geconfigureerde Windows installatie kan je pc heel stabiel zijn hoor. Voor de Isis worden helemaal geen drivers meer ontwikkeld, dus daar hoef je niet op te wachten.

Gebruik de zoekfunctie eens, er zijn zat topics over de te kiezen configuraties. Daar zul je wel wat wijzer van worden.

Welk programma wil je zo graag op Linux draaien eigenlijk ?

Origineel geplaatst door murphi
http://www.agnula.org/

En btw, Patricos ga es werken man ! JE verspilt de bandbreedte van je baas ;) !

en daar moet jij wat van zeggen he swa, tot vanavond bij daantje

Back