grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hehe ik moest ook twee keer kijken, wel goeie 1 aprilgrap. :okdan:

Hehe ik moest ook twee keer kijken, wel goeie 1 aprilgrap. :okdan:

pffff, elk jaar weer dezelfde grappen... :Z :z :gaap:

Lekker origineel....

De echte 1 april grap is misschien dat er mensen zijn die een veelvoud van de vraagprijs een reëel bedrag vinden..........150 euro is meer dan zat voor een 1vco synthje imho, maar ja, iedereen zijn ding moet je maar denken :-)

De echte 1 april grap is misschien dat er mensen zijn die een veelvoud van de vraagprijs een reëel bedrag vinden..........150 euro is meer dan zat voor een 1vco synthje imho, maar ja, iedereen zijn ding moet je maar denken :-)

Mja, die gasten zijn op 1 April een keer serieus door een mint TB303 aan te bieden voor 450,- (wat nog ZAT is)

Mja, die gasten zijn op 1 April een keer serieus door een mint TB303 aan te bieden voor 450,- (wat nog ZAT is)

Het zou pas echt grappig voor de koper zijn als de advertentie echt blijkt te zijn.

Ik zie trouwens weinig aan de foto. Ik zie een grammofoonplaat en een TB303 door elkaar heen. IK begrijp de grap niet zo. Wat moet ik aan de foto zien dan?

Het is een grammafoonplaat met TB303 print(Volgens mij)

Ik vond het wel grappig kan me niet schelen wat jullie zuurpruimen ervan vinden, verzin zelf wat beters dan. :okdan:

Weer zo'n grappenmaker.
Biedt gister eerst onder de naam Danny een Moog Roque aan voor 50 euro woonachtig in Amersfoort.
Nu heet meneer Karelse en biedt hij een SH101 aan en woont ineens in Flevoland.

Wie van dit forum is deze gek? Hij heeft wel iets met synths, dus hij zal hier ook wel komen. Die gast moet opgenomen worden, gefrustreerd. Ik heb 1000 euro geboden, kijken hoe hij reageert.

Candy-Eyes is ook grappig gevonden :eureka:

Attachments

• Moog rouge.jpg
    Moog rouge.jpg
    236,9 KB · Bekeken: 91
  • Sh101.jpg
    Sh101.jpg
    356,6 KB · Bekeken: 99
begrijp ook niet waarom sommige verkopers in hun advertentie zetten
dat het apparaat al verkocht is.

De enige 2 redenen die ik kan verzinnen zijn:
A: koper heeft geld overgemaakt, verkoper wacht op geld en verzend zodra het binnen is. Om de koper niet af te schrikken (hem het gevoel geven dat de waar echt is)laat men de advertentie even staan.
Om die reden zet ik veelal gereserveerd i.p.v. verkocht
B: om potientiële andere liefhebbers een oog uit te steken, omdat de waar die men aanbiedt niet bestaat.

http://link.marktplaats.nl/326524992
misschien idd alleen de doos gevuld met bakstenen. Deze pa800 staat al een tijdje op MP. Wordt steeds weer herplaatst. het klinkt mij als oplichting.

Ik heb de italianen die achter de advertenties zaten iig even goed bezig gehouden om te pesten. Maar toen ik mailde dat het zo gek was dat ik met 4 verschillende namen door elkaar over tzelfde aan t mailen was hoorde ik ineens nix meer. De italianen hebben de 419 ook ontdekt. Zucht...

Gisteren weer een NEP advertentie van een minimoog en een AKAI S950
Wel erg opvallend dat beide advertenties tegelijk weggehaald zijn. Voor die s950 vroeg hij 150 euro. Voor die MOOG wilde hij de hoofdprijs, dus 2500.
HIj wilde eventueel ook ruilen tegen een bungalowtent voor 4 personen. Jaja. Man reageerde dus helemaal niet op mail. Wilde zogezegd dat mensen niet via de mail gingen bieden maar via marktplaats. Laatste bod gaat naar 2300 en 2 minuten later is advertentie weg. Wilde de persoon misschien even checken wat de waarde van zijn spul zou zijn?
Ik wordt een beetje ziek van die nepadvertenties. Zowieso zonde van de tijd, want ik volgde die moog wel.

och ja , misschien wat lui die zich op het forum niet meer , willen/ kunnen vertonen.
tja als je niks beters te doen hebt met je tijd..
eenzaam hoor , kom er hier toch gewoon gezellig bij !

eigenlijk moet er al een lichtje gaan branden als verkopers helemaal niet terugmailen. Ze durven hun IP adres en email natuurlijk niet prijs te geven. Goede leer voor de volgende keer, alleen bij een smeuige vintage advertentie tuin ik er toch nogal eens in.

begrijp ook niet waarom sommige verkopers in hun advertentie zetten
dat het apparaat al verkocht is...
Ik denk ook om dezelfde redenen als dat bij een verkocht huis gebeurt; daar staat wekenlang een bordje verkocht voor de deur.

Ik denk ook om dezelfde redenen als dat bij een verkocht huis gebeurt; daar staat wekenlang een bordje verkocht voor de deur.

invloed op de marktprijzen en reclame voor de makelaar en de andere huizen die hij te koop heeft (misschien in dezelfde straat)?

verveling

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back