grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die laatste is van onze eigen MATT. Gezien de gemiddelde marktprijs is die prijs niet eens zo gek. Ja het is wel belachelijk duur.

Ik denk dat de prijs van die 303 + 606 met de drie tasjes enzo wel conform de markt is.

Die maxikorg rekent wel stevig door...

Ik denk dat de prijs van die 303 + 606 met de drie tasjes enzo wel conform de markt is.

Die maxikorg rekent wel stevig door...

Ja goed , ik heb nog altijd die 150 gld in mijn hoofd waar ik toen de tijd een
606 voor heb gekocht ( eind jaren 80 ) :)

Gisteren een Moog MG1 voor 50 euro vaste prijs door Fam. ........
Vanochtend geplaatst door een zekere Maarten: gratis afhalen: defecte Sequential Circuits Drumtraks‏
Beide advertenties binnen no-time verwijderd. 0,0 reactie, ook niet van "sorry hij is verkocht"
En nu staat er weer een dubieuze advertentie. Alle 3 de plaatsers zijn 4 maanden lid van marktplaats, hebben er geen telefoonnummer bij staan en reageren niet op mail.
was deze http://link.marktplaats.nl/337331219 persoon toevallig ook 4 maanden op marktplaats?

Gelukkig zijn er ook nog serieuze mensen. Vlot binnen 1 dag een bod onder de "onderhandelbare" vraagprijs, een akkoord halverwege, uitwisselen gegevens en betaling. Zo hoort het! Al mogen ze ook boven de vraagprijs bieden wat mij betreft (ik was de verkoper). :D

Heette jij gisteren Darren toevallig? Ook 4 maanden op marktplaats
Ik heb wel interesse in die roland sh-101 (rood), roland MC202 en een Linn Linndrum
Alleen je advertentie is nu weg!

Vind deze ook wel weer verdacht
http://link.marktplaats.nl/337718382

DEZE HELE SET IS TOT ZONDAGAVOND A.S. GERESERVEERD VOOR DIRK.

Wegens stoppen muzikale activiteiten:

Moog Prodigy, monofone synthesizer. Geen optische beschadigingen en volledig werkend. Er zit een sticker van de muziekhandel op achterkant, eerste eigenaar.
Moog Source, monofone synthesizer. Geen optische beschadigingen en volledig werkend, eerste eigenaar.
Korg Poly61, monofone synthesizer, krasjes op de bovenkant van de behuizing, werkt goed, maar volumeregelaar kraakt soms iets.
Peavey KB100 versterker. Komt een enorme bak volume uit. Fijne versterker, werkt prima.

Prijslijstje:
Prodigy: 700 Euro.
Source: 600 Euro.
Poly61: 200 Euro.
Peavey: 150 Euro.
Testen en ophalen kan in weekend, en door de week ('s avonds tussen 20 en 22 uur.)

Waarom verdacht? Hij hyped zijn moog prijzen niet extreem, maar de poly61 is daarentegen weer niet al te goedkoop. Lijkt me niet verdacht.

Kwam wel een wat triestige grappenmaker tegen.
Zie advertentie: 338459892 / http://verkopers.marktplaats.nl/5579748

Deze knul zegt enerzijds "Gezocht: Wegen starten Hobby oude synthesizers gevraagd, oa Moog, Sequential, Arp". En elders verkoopt ie een Jupiter, SH09, Roland 505-stringbak en Prophet VS...

Is als reactie op die "lid sinds 6 maanden guy" :D
Die gisteren weer adverteerde met 25 euro prijsjes en gratis op te halen.
Vanochtend heette die weer Mario. Is vast een gast van dit forum die zijn baan kwijt is, gefrustreerd door het leven gaat en de prijsjes van synths naar beneden wilt halen of gewoon geen geld heeft. HIj haalt de prijsjes naar beneden en ik koop ze op :D

En trouwens "hoe denk jij te weten welke hobby ik ermee gaat uitoefenen?", Misschien wel kung fu

Als hij elke ochtend achter de vuilniskar zou lopen ipv een MP accountje aan te maken, kon hij nu een synth kopen of op z'n minst zijn eigen geld binnenbrengen.

En dat met alle respect voor mensen die achter de vuilniskar lopen, want dat is wat ik ook zou doen als ik mijn werk kwijt zou zijn en de rekeningen moest betalen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back