grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Geniaal :duivels:

attachment.php
Hehe, idd geniaal.
Ik was jouw "tegenbieder", ik heb krom gelegen van de lach:)

Eddie... Eddie Murphy?

1:Synthforum half jaar geleden
2:Marktplaats weekje geleden
3:Marktplaats en SF

ik vind het een beetje typisch dat dezelfde persoon onder verschillende namen op MP iets aanbied, en zeker als je dan ook je foto's aanpast! hij had wel bieders maar dan ineens is de advertentie weg en verschijnt de volgende.

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    73,5 KB · Bekeken: 90
  • 2.jpg
    2.jpg
    289,1 KB · Bekeken: 95
  • 3.jpg
    3.jpg
    284,5 KB · Bekeken: 109

ik vind het een beetje typisch dat dezelfde persoon onder verschillende namen op MP iets aanbied, en zeker als je dan ook je foto's aanpast! hij had wel bieders maar dan ineens is de advertentie weg en verschijnt de volgende.

Ik ben bang dat die niet te maken is. Gaat van eigenaar op eigenaar

Erik

Ik ben bang dat die niet te maken is. Gaat van eigenaar op eigenaar

Erik

hoezo? er staat alleen dat er wat ondehoud aan moet gebeuren...ik denk dan aan wat potmeters iod schoonmaken. en wat bedoel je met eigenaar op eigenaar.... weet jij de laatste paar eigenaren dan? ik denk dat hij vanaf, 1 niet meer verplaatst is

klopt idd. dat is ook dezelfde advertentie als op MP alleen laat hij hier op SF het stukje "Deze Synth is ook bijzonder geschikt als belegging, voor degene die er een andere behuizing omheen zetten bv notenhout, dan loopt de waarde op tot minimaal 2500 euro" maar weg 8o)

Jij bent zeker van de Marktplaats :smeris:

Tja, soms kan je beter niet vermelden dat je iets voor een paar tientjes hebt gescoord :D
Maar misschien heeft woordstock een sexchange gehad :z

hoezo? er staat alleen dat er wat ondehoud aan moet gebeuren...ik denk dan aan wat potmeters iod schoonmaken. en wat bedoel je met eigenaar op eigenaar.... weet jij de laatste paar eigenaren dan? ik denk dat hij vanaf, 1 niet meer verplaatst is

Je hebt gelijk! Er was een andere formant die binnen enkele weken van eigenaar verwisselde

Ik noem het altijd een potmeter en daarop zit de knop. Maar goed, een optisch zo aangetaste RM1x voor die prijs is veel te duur. €100 lijkt me redelijker.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back