grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de foto ziet er overall ook niet echt apentietenlijk uit eigenlijk... lijkt wel met een analoge camera uit 1983 geschoten ofzo...
ja maar da's juist dik ende vet 6!

Je weet mogelijk niet precies wat voor kwaliteit camera's en film ze in de 80'er jaren hadden?

De oudere digitale camera's, van tot een 5/6 jaar geleden waren (behalve de pro uitvoeringen van € 10x en +) echt stukken slechter dan de gemiddelde analoge camera+film in die tijd.

Je weet mogelijk niet precies wat voor kwaliteit camera's en film ze in de 80'er jaren hadden?

De oudere digitale camera's, van tot een 5/6 jaar geleden waren (behalve de pro uitvoeringen van € 10x en +) echt stukken slechter dan de gemiddelde analoge camera+film in die tijd.

en helaas geven de nieuwste digitale camera's nog steeds een slechter beeld dan film...

zo bedoelde ik het niet, meer dat de foto er wat viezig/stoffig uitzag, alsof ie was geschoten in 1983 :koffie:
ben ik het ook mee eens om nog maar helemaal niet te spreken van de geluidsqualiteit van mp3 spelertjes tegenwoordig in vergelijk met de authentieke walkman met een redelijk koptelefoontje ipv die kut dopjes in de oren :erm:

en helaas geven de nieuwste digitale camera's nog steeds een slechter beeld dan film...

Moet je natuurlijk wel een oude lens gebruiken. Ik gebruik oude pentaxlenzen op mijn canon EOS 350 met verbluffende resultaten. Evengoed als analoog.

Moet je natuurlijk wel een oude lens gebruiken.
da's de crux idd... wat dit soort grut is gewoon speelgoed:

sony_dsc_t30_digicam.jpg

ook al is het een carl zeikk :D

Moet je natuurlijk wel een oude lens gebruiken. Ik gebruik oude pentaxlenzen op mijn canon EOS 350 met verbluffende resultaten. Evengoed als analoog.

ehm die oude lenzen hebben behoorlijk wat abberratie en vervorming...
en je chip is nog steeds een bayerpatroon dat de kleuren optilt naar 12 bit...
film bereikt nog steeds de volle 16 bit aan kleur, zonder interpolatie.

Film bereikt geen enkele bit aan kleur... want het is niet digitaal

film bereikt nog steeds de volle 16 bit aan kleur, zonder interpolatie.
Film bereikt geen enkele bit aan kleur... want het is niet digitaal

Ik vind dat je met zo'n oude lens best mooie foto's kan maken. Die vervorming kan ik niet zien

Attachments

• canon.jpg
    canon.jpg
    85 KB · Bekeken: 94
  • canon 2.jpg
    canon 2.jpg
    105,5 KB · Bekeken: 105
Ik vind dat je met zo'n oude lens best mooie foto's kan maken. Die vervorming kan ik niet zien

de vervorming hangt van de lengte van de lens af
om dat goed te zien moet je een ruitjespapier fotograferen

Die advertentie van die Andromeda is trouwens van een oplichter
http://link.marktplaats.nl/364161914
ad stond er vorige week ook, maar ging er toen af.

Hello, still for sale, new.
Looking for a buyer, seriously, who will not make me to lose my time. I am from Italy, and because i don`t have much time I decided to ask help from a delivery company SEUR International to handle the transaction for me, because the shipping taxes are very low and more then that you will have 5 days to inspect the package until i will get my money for it.
Tell me if you want to know something about it. Thank you

Attachments

• Ad dom Me Da.jpg
    Ad dom Me Da.jpg
    320,3 KB · Bekeken: 94
"Ik kocht het nieuwe oorspronkelijke zij een keer in mijn huis"... lijkt wel filosofie...

Krijgen jullie ook regelmatig reacties van Nigerianen op advertenties? Ik ben deze reactie al 3 keer tegengekomen in 2 maanden tijd.

Geachte .....,Mijn naam is Randy Williams, ben 35 jaar en kom uit elgie.De den at ik u dit alles vertel is, omdat ik zeer geinteresseerd ben in het product dat u aanbiedt . Graag zou ik willen weten , of het artikel dat u anbiedt ook ettertijk in destaat erkeert dat wat u beschrijft, aangezien ik dit product
als cadeau voor mijn zoon bestemd is Graag zou ik direct voor het product willen betalen. Ook zou ik u willen vragen om het totale ostenplaatje naar mij te versturen inclusief zendkosten.Ook zou ik u direct willen vragen om uw rekening nr , Naam , En Adres,evt ook uw tel nr.Zodra u mij uw gegevens hebt gemaild zal ik u het geld toe sturen.onderstaand vindt alvast de

gegevens van mijn zoon.

Name: Colins B. Williams
Address: 28 Iremo road
City ; ile ife
State :osun state
Zip code:234036
Country:Nigeria

.Mvg,R. Willams,

Ook al komt hij uit nigeria, als hij eerst geld stort lijkt me er niks aan de hand. niet alle negerianen zijn oplichters(denk ik:))

Krijgen jullie ook regelmatig reacties van Nigerianen op advertenties? Ik ben deze reactie al 3 keer tegengekomen in 2 maanden tijd.
Ja, ook weleens gehad zo'n mail.

Ook al komt hij uit nigeria, als hij eerst geld stort lijkt me er niks aan de hand. niet alle negerianen zijn oplichters(denk ik:))
Geef hem je rekeningnr en er blijft niets van over..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back