grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mwah, als deze copper nu 30 joints per dag rookt (wat niet mogelijk is 1,25 jonko per uur en niet slapen)......zou ik 'em niet vertrouwen :D

de bass patch is identiek aan die van de Juno 60) synths. Een old school en karakteristiek geluid die alleen de C64 heeft

Geniaal, een karakteristiek geluid dat alleen de C64 heeft maar ook identiek is aan de Juno60.

Weer een goeie op 2dehands

Weer een goeie op 2dehands

http://www.2dehands.be/muziek/muzie...ter-8-85651335.html?qq=&list_cat=synthesizers

"Ik verkoop een zeer zeldzame en speciale Roland Jupiter 8. De JP8 is in perfecte staat, als nieuw. Wordt geleverd met flight case en voorzien van Groove Zuid. Gelieve mij te contacteren voor meer details en foto's. "

Zeker ene van brussel hehe.

Had die ad ook al op de franse 2dehands gezet met dezelfde foto

geef je zelffgeschreven liedje weg, en wij gaan er dan wel met de eventuele winst vandoor....

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=137512

:koffie:
je weet toch...

bonzo-adult-diner-compleet.jpg

as't an duh hond lag kog ze...

1 bericht...wat een bijdrage aan dit forum..

Mja, ik heb een klein beetje een vermoeden dat enkele forumleden soms een ander account aanmaken als ze iets te koop gaan aanbieden..
Waarom? Geen idee... vind 't hele idee van dubbele accounts sowieso "apart".... :gaap:

hehe leuke grap weer dit...
alleen omdat er een goedkoop plastic overlay dinges keyboardje overheen ligt is het ineens een helemaal te stoer 80's vintage gaaf the a-team crossfiets ende knightrider rubiks cube zweetbandjes joggingbroek synth...
terwijl een kale C64 (incl. de SID) vaak nog net 5 erotischese euro's waard is, maar een SID compleet gestripped van de C64 schil soms zomaar ff 20 euro is... :P je zou er een slappe zitzak van krijgen...
mentally deranged meukplaats person schreef:
De C64 heeft een volledig analoog geluid en kan zich tippen aan de grotere, duurdere (de bass patch is identiek aan die van de Juno 60) synths. Een old school en karakteristiek geluid die alleen de C64 heeft dus als je wat nieuws zoekt is dit misschien inspirerend.
:dubbel:

Mja, ik heb een klein beetje een vermoeden dat enkele forumleden soms een ander account aanmaken als ze iets te koop gaan aanbieden..
Waarom? Geen idee... vind 't hele idee van dubbele accounts sowieso "apart".... :gaap:

Dit is volgens mijn een kwestie van "ik heb een Maestro USS1" en ik ga die even kamerbreed uitventen voor de hoofdprijs.

Hij weet echter niet dat SF de plek is waar je alleen voor een laag bedrag iets verkocht krijgt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back