grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zouden er veel mensen die in dit topic posten later spontaan in janken uitbarsten als ze boven de 12 zijn ?

Die nickname van je doe je anders geen eer aan!:P

mentaal bedoel je, denk het wel.
het is inderdaad een wat zielig topic +1

Deze reactie is ook wel sneu. Er zijn van die mensen die blijven zichzelf verheven voelen boven anderen en leren niet van gemaakte fouten. Kunnen zich totaal niet inleven in anderen en doen uitspraken met de botte bijl. Hulp nodig? Of tijd voor een zonnetje om uit die depressie te komen.

De zaak in Antwerpen was niet meer bij Thoma-Okaze, maar was even onafhankelijk. De laatste keer dat ik er nog even naar wou gaan zien was hij verdwenen. Ik denk dat de hele blok (inclusief zaal Monty) tegen de grond gaat.

Het concept van dat soort zaken is een beetje achterhaald met het internet (ze verkopen aan vraagprijs +25% dacht ik), maar ik heb in Asse en in Antwerpen ooit ook wel dingen gekocht. Toen ik 16-17 jaar was was het zowat de enige manier om een tweedehands instrumet te kopen/verkopen en ik heb goeie herinneringen aan wat toe nog de monty (de tweedehandszaak) heette.

Joris

De zaak in Antwerpen was niet meer bij Thoma-Okaze, maar was even onafhankelijk. De laatste keer dat ik er nog even naar wou gaan zien was hij verdwenen. Ik denk dat de hele blok (inclusief zaal Monty) tegen de grond gaat.

Het concept van dat soort zaken is een beetje achterhaald met het internet (ze verkopen aan vraagprijs +25% dacht ik), maar ik heb in Asse en in Antwerpen ooit ook wel dingen gekocht. Toen ik 16-17 jaar was was het zowat de enige manier om een tweedehands instrumet te kopen/verkopen en ik heb goeie herinneringen aan wat toe nog de monty (de tweedehandszaak) heette.

Joris

Om de hoek bij Thomaokaze in Antwerpen zat ook ook een grote muziekzaak met verdieping, daar heb ik wel eens een mooie Space Echo gekocht.

Deze verkoper houdt er ook een vreemde gang van zaken op na: http://verkopers.marktplaats.nl/2552848
Bood afgelopen week een aantal mooie spullen te koop (Neumann, Joemeek) aan onder de naam ITZFASHION (Groningen), reageerde direct op mijn redelijke bod op een Neumann TLM 103 of ik 'm wilde overnemen, ophalen of verzenden. Nadat ik aangaf te willen ophalen geen reactie meer gehad, ook niet na opnieuw mailen.
Vanavond zijn al z'n oude advertenties verwijderd, heeft hij z'n naam veranderd, en staan er ineens nieuwe advertenties met interessante gear.... dit riekt naar oplichting.

Je maakt geld over naar de rekening van een katvanger, persoon pint jouw geld van een of andere sukkel zijn rekening en :doei: dag geld..

Heb je het gemeld bij MP?

klein klein klein beetje babelfish vertaald. Maar dat wil op zich niet zeggen dat het fake is; ik heb ook wel eens dingen gekocht van mensen die geen NL spreken.

Maar het is wel een stevige alarmbel.

5 jaar verdacht
http://verkopers.marktplaats.nl/2552848

Persoon zat eerst in Drachten. Ook lekker ver, kans dat je de spullen persoonlijk gaat halen is klein. Op de vraag "wat is je adres en telefoonnummer, geeft de persoon niet thuis" Hoop niet dat er bij zijn vorige rits advertenties veel mensen geld over gemaakt hebben. Ik had het bijna gedaan. Een jaar geleden was er een reeks vergelijkbare advertenties zogenaamd vanuit Belgiƫ. Ook veel Neumann voor te lage prijzen. Je weet "Als het te mooi lijkt om waar te zijn niet doen"

Even googlen op het email juistefashionmode@hotmail.com laat mij het volgende zien:

Mensen reageer niet op de advertenties van Juiste Fashion Mode in Groningen.Ze sturen nep Gucci riemen en sturen ook nog andere modellen dan waar je om vraagt.Ze flessen je gewoon.En dan met verhaaltjes komen van wij staan al 5 jaar op Marktplaats.

Stort geen geld op rek.nr.48.41.08.603 van lopes bernardino tr van juiste fashion mode te Groningen.Gucci riemen zijn zwaar nep.

En dan te bedenken dat persoon adverteert met Neumann, Avalon etc. Hoop niet dat hier veel mensen in gestonken zijn, want er gaat veel geld in om.

Niks tegen het verhuren van synths, maar zijn de prijzen niet wat hoog? Na 2 weken kan je hem net zo goed kopen...

Ik ook niet, zal vast een prima kerel zijn maar ik denk al een tijdje "heb je dat nou zelf niet door'

http://shop.ebay.de/synthsnstuff/m.html?_dmd=1

En toen zag ik deze advertentie op MP...dus...

Deze verkoper heeft ook de Prophet 600 voor 1100eu discussie aangeslingerd..

Zijn prijzen zijn zijn prijzen, daar zal je mij niet over horen..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back